شهرداری کرمانشاه به پیشواز بهار رفت.
کد خبر: ۷۲۶۷۰۱
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۲ 18 March 2019

به گزارش تابناک به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری کرمانشاه مانور استقبال از بهار با حضور شهردار کرمانشاه،مدیران مناطق و سازمان ها و نیروها و پرسنل خدمات رسان در محوطه شهرداری مرکز برگزار شد.

دکتر سعید طلوعی در این مانور با تاکید بر ارتقاء کیفیت خدمات به شهروندان گفت: امیدوارم سال جدید سالی بسیار شاد،باصفا و پر از معنویت برای همشهریان باشد،طی چند ماه اخیر با دست خالی کارهای بزرگی در شهرداری آغاز شده و با تداوم و ارتقاء این خدمات شاهد شهری آباد و زیبا خواهیم بود.

وی خاطر نشان کرد:از پاکبانان،کارگران فضای سبز،شهرداران مناطق و پرسنل شهرداری که طی مدت اخیر برای آماده سازی شهر جهت استقبال از بهار زحمت کشیدند قدردانی می کنم هر چند کارها و اقدامات انجام گرفته برای کرمانشاه و مردمان آن کم و ناکافی است و امیدوارم سال آینده سال کارهای بزرگ برای آبادانی شهر باشد.

شهردار کرمانشاه تصریح کرد: باید شهر را در شأن و شخصیت مردم کرمانشاه برای ایام نوروز مهیا و آماده نمائیم ، در این راستا همه پرسنل شهرداری تلاش خود را انجام داده و خوشبختانه یک همدلی بسیار خوبی در شهر کرمانشاه و مجموعه مدیریت شهری شروع شده و امیدوارم این همدلی به آبادانی شهر و استان منجر گردد.

طلوعی تاکید کرد: کارهای انجام گرفته در شهرداری نتیجه کار گروهی و تیمی است و به طور قطع انجام کارهای بزرگ و ارائه خدمات مناسب می تواند به رضایت مردم بینجامد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار