آیت‌الله جزایری:
تولیت حوزه‌های علمیه خوزستان گفت: خوشبختانه سال به سال آمار راهیان نور افزایش می‌یابد، این حرکت باب الهی بود که در جامعه ما باز شد. ما در جنگ با دست خالی می‌جنگیدیم اما امروز به یکی از قدرت‌های منطقه تبدیل شدیم.
کد خبر: ۷۲۶۷۶۰
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۸ 18 March 2019

آیت‌الله سید محمد علی موسوی جزایری شب گذشته در نشست فعالان مردمی  راهیان‌نور با تاکید بر اهمیت حرکت عظیم راهیان‌نور، اظهارکرد: اقدامات صورت گرفته در امر راهیان‌نور چشم‌انداز جدیدی به حساب می‌آید.

وی عنوان کرد: اقدامات مردمی صورت گرفته در امر راهیان‌نور برای توسعه و اثرگذاری رضایت‌بخش و خوشایند است، مردم باید همیشه در جریان مسائل و صحنه‌ها باشند.

تولیت حوزه‌های علمیه خوزستان گفت: مردم ما به امید نیاز دارند و این اقدامات صورت گرفته باعث امیدواری مردم خواهد شد. صدا و سیما و رسانه‌ها باید به گزارشات، اقدامات و دستاوردهای امر راهیان نور توجه جدی داشته باشند.

جزایری عنوان کرد: وهابیت امروز در خوزستان جایی ندارد و برای از بین بردن آن مقابله سنگینی شده است، وهابیون به زعم خود در استان خوزستان می‌توانند صاحب نفوذ باشند در حالی که با روشنگری های صورت گرفته توطئه‌ و نقشه‌های آنها نقش بر آب شده است.

وی اظهار کرد: خوشبختانه سال به سال آمار راهیان نور افزایش می‌یابد، این حرکت باب الهی بود که در جامعه ما باز شد. ما در جنگ با دست خالی می‌جنگیدیم اما امروز به یکی از قدرت‌های منطقه تبدیل شدیم.

 

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار