مدير تعمير، تكميل و خدمات فنی چاه‌های شركت ملی مناطق نفت‌خيز جنوب گفت: در سال 1397 با تلاش كاركنان اين مديريت تعداد 1000 عدد انواع شيرآلات و تسهيلات سرچاهی تعمير و بازسازی شد.
کد خبر: ۷۲۶۷۶۲
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۴ 18 March 2019

يونس عباسی‌لركی اظهار کرد: اين تجهيزات شامل انواع شيرآلات و تسهيلات سرچاهی معيوب برگشتی از دكل‌های حفاری/ تعميراتی و چاه‌های توليدی شركت‌های بهره‌بردار در اندازه‌ها و فشارهای مختلف 3000 و 5000 پام عملياتی بوده كه در كارگاه تعميرات سرچاهی واحد خدمات فنی چاه‌ها تعمير شد و پس از انجام موفقيت‌آميز تست‌های كارگاهی، مجدداً در چاه‌های مختلف مورد استفاده قرار گرفت.

وی افزود: تعمير اين تعداد شيرآلات و تسهيلات سرچاهی علاوه بر توليدی نمودن تعداد زيادی از چاه‌ها، موجب صرفه‌جويی اقتصادی قابل توجهی به ميزان حداقل 141 ميليارد و 830 ميليون ريال نيز شده است.

عباسی‌‌لركی خاطرنشان كرد: تأمين شيرآلات و تسهيلات سرچاهی موردنياز چاه‌های تازه حفاری شده و همچنين چاه‌های تعميری به منظور در مدار توليد قرار دادن آن‌ها، به دليل تحريم‌های ظالمانه عليه كشور عزيزمان ايران و صنعت نفت، اخيراً با مشكلات و موانعی روبرو شده كه چنين خدمات ارزنده‌ای توسط مديريت تعمير، تكميل و خدمات فنی چاه‌ها، همانا تبديل تهديدات ناشی از تحريم به فرصت‌های توانستن و بالندگی است.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار