رئیس اداره تعاون روستایی ابرکوه گفت: ۶۱ تن میوه شامل ۱۱ تن پرتقال و ۱۰ تن سیب برای تامین نیاز بازار شب عید در این شهرستان توزیع شد.
کد خبر: ۷۲۶۹۰۶
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۳ 19 March 2019

حمید رضا مشتاقیان رئیس اداره تعاون روستایی ابرکوه با اشاره به توزیع بیش از ۶۰ تن میوه برای تامین نیاز بازار شب عید در شهرستان ابرکوه گفت: از ۶۱ تن میوه ۳۶ تن پرتقال تامسون و والنسیا و بقیه سیب زرد و قرمز است که تا ۱۵ فروردین ماه به تدریج توزیع می‌شود و در صورت نیاز بیشتر برای تامین آن مشکلی وجود ندارد.

وی با بیان تاکنون ۱۱ تن پرتقال و ۱۰ تن سیب توزیع شد، افزود: قیمت هر کیلو سیب، تامسون و والنسیا به ترتیب ۶۲، ۳۵ و ۴۵ هزار ریال تعیین شد و از سوی ۲۰ مباشر عرضه می‌شود.

رئیس اداره تعاون روستایی ابرکوه گفت: از اسفندماه ۹۷ تاکنون افزون بر ۶۳ تن شکر تنظیم بازار برای مصرف قنادی ها، بستنی فروشی‌ها و شیرینی سازی‌ها و ۱۵ تن و ۴۰۰ کیلیو گرم شکر نیز برای مصرف خانوار‌ها توزیع شده است.

وی افزود: قیمت هر کیلوگرم قند ۵۳ هزار و شکر ۳۴ هزار ریال برای مصرف کننده تعیین شد و از ۲ هفته گذشته تاکنون ۱۲ تن مرغ گرم و چهار تن گوشت گرم و منجمد گوساله برای تنظیم بازار از طریق فروشگاه‌ها توزیع شده است.

مشتاقیان از شهروندان خواست، هرگونه تخلف واحد‌های صنفی را با شماره تلفن ۱۲۴ و ۳۲۸۲۹۸۹۴ این اداره گزارش کنند.

کار توزیع کالا‌های تنظیم بازار از سوی فروشگاه شهری و روستایی در ابرکوه انجام می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار