شهردار همدان گفت: در ایام نوروز امسال ۱۵۰ المان نوروزی در همدان نصب شده است و مدیریت شهری همدان با انجام اقدامات مختلف در سطح گسترده و اجرای طرح استقبال از بهار، شهر همدان را آماده استقبال از بهار و مسافران نوروزی کرده است.
کد خبر: ۷۲۶۹۸۶
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۱ 19 March 2019
شهردار همدان گفت: در ایام نوروز امسال ۱۵۰ المان نوروزی در همدان نصب شده است.

به گزارش تابناک همدان از کمیته اطلاع رسانی ستاد سفر، عباس صوفی، شهردار همدان، در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به اینکه در آستانه فرارسیدن سال نو هستیم افزود: مدیریت شهری همدان با انجام اقدامات مختلف در سطح گسترده و اجرای طرح استقبال از بهار، شهر همدان را آماده استقبال از بهار و مسافران نوروزی کرده است.همدان با ۱۵۰ المان نوروزی به  استقبال نوروز می رود

وی با اشاره به اجرای طرح استقبال از بهار از ۱۰ اسفند ماه ۱۳۹۷ تا ۱۴ فروردین ماه سال آینده ادامه داد: مدیریت شهری همدان، برنامه‌های ویژه‌ای را پیش‌بینی کرده و با عنوان «طرح استقبال از بهار» توسط مدیران و با همکاری ادارات و سازمان‌های مختلف آن به اجرا در می‌آورد.

شهردار همدان با اشاره به اهداف طرح بیان کرد: این طرح به منظور هماهنگی و همراهی و ترغیب عموم شهروندان به حفظ نظافت شهر و پاک‌سازی محیط شهری در آستانه سال جدید، انجام اقداماتی در شهر به منظور پاکیزه سازی، زیباسازی، ایمن سازی، تلطیف روحیه شهروندان و... در شروع سال نو، ارائه خدمات بهینه به شهروندان در زمینه‌های خدمات شهری با ترغیب پیمانکاران و مجریان و... اجرا می‌شود.

وی اظهار داشت: اجرا و نصب تندیس و نماد‌هایی با مضامین شهدا، نصب نماد‌های نوروزی، ترمیم و اصلاح آسفالت معابر اصلی شهر، رنگ‌آمیزی و ترمیم جدول‌ها، جمع‌آوری دست‌فروشان در مراکز تفریحی و گردشگری، جمع آوری نخاله‌های ساختمانی، شکیل کردن کارگاه‌های عمرانی، ترمیم، تنظیف و فعالیت تمام وقت سرویس‌های بهداشتی، فعالیت آب نماها، نصب پرچم و بنر‌های خوش‌آمدگویی، آذین بندی شهر، نظافت معابر اصلی، فرعی، کوچه‌ها و تمامی نقاط شهر، کاشت گل و درخت و درختچه و... از جمله اقداماتی است که در طرح استقبال از بهار در شهر همدان پیگیری و اجرایی می‌شود.
وی با بیان اینکه این اقدامات به منظور رضایتمندی مسافران نوروزی و شهروندان است، خاطر نشان کرد: در نوروز امسال چادر‌های مسافرتی در سالن‌های سرپوشیده نظیر سالن شهرداری، نمایشگاه بین المللی و سالن‌های ورزشی نصب می‌شود که علاوه بر این مکان‌ها مسافران نوروزی صرفاً اجازه نصب چادر اقامتی در بوستان‌های ورزش، شهروند و ایرانیان را دارند و از نصب این چادر‌ها در سایر نقاط و پارک‌های شهر جلوگیری می‌شود.

شهردار همدان در یاداور شد: سامانه ۱۳۷ شهرداری همدان در طول ایام نوروز به صورت تمام وقت در حوزه‌های پاسخگویی و بازرسی فعال است، همچنین روابط عمومی معاونت‌ها، مناطق و سازمان‌ها موظف هستند فعالیت‌ها و اقدامات خود را مستندسازی کنند و به شهروندان اطلاع‌رسانی کنند.

وی با بیان اینکه نصب نماد‌های نوروزی نسبت به سال گذشته ۵۰ درصد افزایش خواهد داشت، ادامه داد: بر این اساس ۱۵۰ المان نوروزی توسط سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری در نقاط مختلف شهر همدان جانمایی می‌شود که در همین راستا نماد‌های نوری، نقاشی‌های دیواری و آماده‌سازی جداره شهری نیز انجام شده است.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار