سرپرست معاونت هماهنگی امورعمرانی استانداری آذربایجان غربی گفت: در ایام نوروز اکیپ های امدادی و نظارتی در ورودی شهرها حضور فعال داشته باشند.
کد خبر: ۷۲۷۲۲۶
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۰ 20 March 2019
 به گزارش تابناک آذربایجان غربی پیمان آرامون در هفتمین و آخرین جلسه کمیسیون ایمنی راههای استان در سال 97 ،  کاهش حوادث رانندگی و افزایش ایمنی سفر از اولویت های استان اعلام کرد و گفت: ازسه ماه آخر سال تدابیر لازم در شورای هماهنگی ترافیک ، ستاد خدمات سفر استان و کمیسیون های مرتبط اتخاذ شده است و در همین رابطه در ایام نوروز نوروز اکیپ های امدادی و نظارت در جاده ها و ورودی های شهرها حضور فعال داشته باشند.
 
 آرامون  در این جلسه که با هدف بررسی برنامه های دستگاههای امدادی و نظارتی در طرح نوروز 98 تشکیل شده بود گفت: براساس آمار حوادث رانندگی بیشترین تصادفات منجر به فوت در 30 کیلومتری ورودی شهرها اتفاق می افتد و برهمین اساس نیز امسال علاوه بر استقرار واحدهای پلیس راه ، اکیپ های امدادی و خدماتی نیز در این محدوده مستقر خواهند شد.
 
وی ادامه داد: امسال به نیروهای پلیس تاکید شده به منظورکنترل ترافیک و جلوگیری از حوادث رانندگی با عوامل حادثه ساز و رانندگان متخلف بدون اغماض اعمال قانون کنند.
 
سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری آذربایجان غربی همچنین از آمادگی شهرداریها و دستگاههای خدمات رسان استان برای پذیرایی از میهمانان نوروزی به استان خبرداد و گفت:آذربایجان غربی با تاریخ کهن و آثار تاریخی و طبیعت منحصربه فرد و آب و هوای مطبوعی که دارد آماده پذیرایی از مسافران نوروزی است و تمهیدات لازم برای ثبت ایامی خوش و خاطره انگیز برای گردشگران و مسافران به این استان پیش بینی شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار