کد خبر: ۷۲۷۲۳۴
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۰ 20 March 2019
به گزارش ایسنا منطقه اردبیل، صمد نوتاش در آخرین جلسه رؤسای هیأت‌های ورزشی در سالن اجتماعات ورزشگاه رضازاده اردبیل اظهار کرد: تجهیزات مورد نیاز برای احداث و تجهیز این زمین فوتبال در گمرک امام خمینی تهران در مرحله ترخیص است که به دلیل درخواست منابع اعتباری، ما هنوز نتوانستیم این تجهیزات را از طریق این گمرک ترخیص کنیم.

وی از نمایندگان استان در مجلس خواست تا در سال جدید نسبت به ترخیص این محموله برای اجرایی شدن زمین فوتبال چمن مصنوعی استاندارد و درجه یک اردبیل که از طریق شرکت ایتالیایی اجرایی می‌شود، اقدام کرده تا محموله برگشت نخورد.

رئیس هیأت فوتبال استان اردبیل تصریح کرد: ‌ما با مکاتبه‌ای که از طریق فدراسیون فوتبال و فیفا انجام دادیم، امیدواریم در سال آینده زمینه برای اجرایی شدن این پروژه در شهر اردبیل فراهم آید.

نوتاش گفت: اردبیل با این عظمت و به عنوان یک کلانشهر فاقد زمین فوتبال استاندارد و مطلوب است و ما از نمایندگان انتظار داریم با تأمین منابع اعتباری نسبت به احداث این زمین فوتبال برای برگزاری رویدادها و مسابقات مختلف همتی راستین انجام داده تا در سال آینده بتوانیم بستر و زمینه این کار را فراهم کنیم. 

وی در بخش دیگری از سخنان خود افزود:‌ ما سالانه صدها مسابقه فوتبال در رده‌های مختلف سنی در شهر اردبیل برگزار می‌کنیم و در این شهر بیش از 20 تیم فوتبال در حال فعالیت هستند اما فاقد زمین فوتبال استاندارد و مناسبی می‌باشند که انتظار می‌رود با همکاری و مشارکت بخش خصوصی و سرمایه‌گذاران زمینه احداث این زمین فوتبال استاندارد در مرکز استان فراهم آید.

نوتاش بیان کرد: هر چند ما ورزشگاه علی دایی و تختی را داریم اما به دلیل شرایط خاص در این دو ورزشگاه امکان برگزاری مسابقات به ویژه در رده‌های سنی مختلف به شکل حرفه‌ای وجود ندارد و ما انتظار داریم با همراهی و همکاری نمایندگان استان در مجلس و مدیرکل پرتلاش ورزش و جوانان استان اردبیل زمینه و بستر این کار به شایستگی فراهم آید.

وی به توزیع ناعادلانه اعتبارات بین هیأت‌های ورزشی به ویژه از محل 27 صدم درصد ارزش افزوده در حوزه ورزش اشاره کرد و ادامه داد: این مبلغ هر چند ناچیز است اما از این مبلغ رقم بسیار جزیی به حوزه فوتبال اختصاص می‌یابد که امیدواریم از طریق منابع اعتباری تعریف شده هیأت‌های فوتبال در استان‌ها از 27 صدم درصد رقم ارزش افزوده بتوانند بیشتر از این استفاده کرده و بهره ببرند.


انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار