مدیرکل روستایی استانداری مازندران گفت: نوروز 97 به میزان 10 درصد افزایش حضور گردشگران در مناطق روستایی داشتیم و امسال پیش بینی می کنیم این رقم افزایش یابد.
کد خبر: ۷۲۷۲۸۱
تاریخ انتشار: ۰۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۵ 21 March 2019

مدیرکل روستایی استانداری مازندران گفت: نوروز 97 به میزان 10 درصد افزایش حضور گردشگران در مناطق روستایی داشتیم و امسال پیش بینی می کنیم این رقم افزایش یابد.

حسن اصغریان رستمی صبح امروز با حضور در ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران در ساری در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: با توجه به نامگذاری سال جدید به نام حمایت از رونق تولید، اظهار کرد: معتقدیم روستاها مبدا تولید هستند و برای تحقق شعار سال باید حرکت جهادی را از روستاها شروع کنیم.
وی با بیان اینکه حمایت از تولید، رونق تولید و استفاده از کالای ایرانی، محوری ترین اقدام در راستای تحقق شعار سال است که در دستور کار داریم، افزود: زمینه میزبانی در روستاهای گردشگر پذیر مازندران فراهم شده چراکه این مناطق ظرفیت بالایی برای تولید دارند و حضور گردشگران به رونق تولید در روستاها کمک می کند.
مدیرکل روستایی استانداری مازندران با اشاره به اینکه در نوروز سال 97 نسبت به نوروز سال 96 به میزان 10 درصد افزایش اقامت گردشگران در روستاهای مازندران را شاهد بودیم، گفت: امسال پیش بینی می کنیم اقامت گردشگران در روستاهای مازندران افزایش یافته و رونق اقتصادی را در این مناطق رقم بزند.
مسئول کمیته دهیاری های ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران با بیان اینکه در نوروز سال 96 بیش از سه میلیون و 200 هزار گردشگر در روستاهای مازندران اقامت داشتند، تصریح کرد: این رقم در نوروز 97 به بیش از سه میلیون و 500 هزار گردشگر رسید.
اصغریان با اشاره به اینکه در نوروز 96 به میزان 6 میلیون و 50 هزار گردشگر در روستاهای مازندران داشتیم، خاطرنشان کرد: این رقم در نوروز 97 به 6 میلیون و 580 هزار نفر افزایش یافت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار