دستگاههای امنیتی بدون اغماض با سیاسی کاران دغل باز در هر دو شهر برخورد کنند؛
متولیان و مدافعان قانون نباید براحتی از کنار این افراد که اینک دیگر خیانت شان محرز گشته بگذرند و می بایست آنها را در هر لباس و مقامی که هستند با اشد مجازات به سزای اعمال شان برسانند.
کد خبر: ۷۲۷۳۲۷
تاریخ انتشار: ۰۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۲ 21 March 2019

 

در حالیکه شب عید تحویل سال نو و میلاد امیر مومنان می بایست شب شادی و خوشحالی مردم مان می بود طمع خواری عده ای از سیاست بازان دغل کار (در هر دو شهر اندیمشک و دزفول) که بدنبال منافع مادی، پولی و سیاسی و انتخاباتی خود هستند این شب را به کام مردم تلخ کردند و شادی را به اردوگاه سازمان مجاهدین خلق(منافقان کوردل)، ضدانقلاب، سلطنت طلبان و... برگرداندند.
در حالیکه نصب یک تابلو که هیچ تاثیری نه در جمعیت شهرستان، نه در ترکیب و بافت جمعیتی، نه در تخصیص منابع و امکانات و نه در فضای سیاسی و انتخاباتی کوچکترین تاثیری ندارد، عده ای با سوء استفاده از احساسات پاک مردم این دو شهر، با ساختن یک دعوای ساختگی و دروغین سعی دارند از خود قهرمان پوشالی بسازند و بدین ترتیب یا قدرت خود را تحکیم و یا کسب قدرت کنند. جالبتر آنکه سردمداران این تحریکات در هر دو شهر افرادی دارای پرونده هستند که سعی می کنند با تمسک و دامن زدن به این دعوای تصنعی از چنگال قانون بگریزند.
در حالیکه حساب مردم فهیم، فرهیخته و شهیدپرور هر دو شهرستان از این افراد معلوم الحال جداست این افراد معدود که بعضا در کسوت مسئولیت در این شهرها قرار دارند کام دشمنان نظام، ضدانقلاب و منافقان را شاد کردند و خواسته یا ناخواسته دستورات آنان برای برهم زدن نظم و امنیت را پیاده کرده اند.

حالا دیگر وقت مماشات و اغماض نیست و مسئولان ذیصلاح می بایست همه عوامل این اتفاقات تلخ در هر دو شهرستان را مورد برخورد قاطع قانونی قرار دهند تا دیگر کسی به خود جرات ندهد بخاطر منافع مالی و سیاسی و انتخاباتی، مردم رنج دیده این شهرها را به جان هم بیندازد.
مقصر جلوه قرار دادن یک طرف و توپ را به زمین دیگری انداختن، نگاهی صادقانه به این وقایع نخواهد بود. افرادی در این شهرها بوده اند که با حساسیت سازی و برجسته سازی یک مساله ساده و پیش پاافتاده و بزرگ جلو دادن نصب یا ممانعت از نصب یک تابلو در صدد بودند قهرمانی پوشالی از خود جلوه بدهند و حالا باید در مقابل قانون، نظام، انقلاب و مردم پاسخگوی رفتار و گفتار و منش خود در ماههای اخیر باشند.

متولیان و مدافعان قانون نباید براحتی از کنار این افراد که اینک دیگر خیانت شان محرز گشته بگذرند و می بایست آنها را در هر لباس و مقامی که هستند با اشد مجازات به سزای اعمال شان برسانند.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۲
کسانی که به این اختلافات دامن می زنند هیچ اعتقادی به قانون و قانونگرایی ندارند فقط مقاصد انتخاباتی آتی خود را دنبال می کنند
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار