قادرکعب عمیر مدیر عامل این سازمان با اعلام خبر و با اشاره به اینکه برنامه ریزی برای نصب المان های نوروزی از ماه گذشته آغاز شده بود، اظهار کرد: حدود 94 عدد المان با مضامین نوروز و هفت سین در سطح شهر اهواز نصب و به نمایش گذاشته شدند.
کد خبر: ۷۲۷۶۸۴
تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۵ 22 March 2019

به گزارش امور ارتباطات سازمان زیباسازی شهرداری اهواز قادرکعب عمیر مدیر عامل این سازمان با اعلام خبر و با اشاره به اینکه برنامه ریزی برای نصب المان های نوروزی از ماه گذشته آغاز شده بود، اظهار کرد: حدود 94 عدد المان با مضامین نوروز و هفت سین در سطح شهر اهواز نصب و به نمایش گذاشته شدند.

کعب عمیردرخصوص نصب المانهای نوروزی گفت: در راستای ایجاد فضای مناسب و جلوه های زیبای بصری این سازمان اقدام به ساخت و ترمیم و رنگ آمیزی تعدادی المان موقت نوروزی دراستقبال از بهار کرده و انتخاب این المان ها بر اساس ایجاد روحیه بهاری و فضای نوروزی در شهر انجام شده.

این المانها شامل، یامقلب القلوب ماهی قرمز، نوروز رنگا رنگ، حاجی فیروز، گوشی موبایل، ننه سرما، الاالدین، طرح شکوفه سفره هفت سین، دکور جناب خان، خانواده شاد، رنگین کمان نوروزخجسته، 3 عدد المان بهار98 ، پنجره های بهاری،المان هواپیما،آدمک های هفت سین،تنگ ماهی،4 عدد سفره هفت سین ،تخم مرغ های رنگی ،آکواریوم وسفره های فلزی هفت سین،میوه های رنگی غیره می باشند.

برچسب ها: شهرداری اهواز
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار