مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی گلستان خبر داد:
کد خبر: ۷۲۷۷۲۳
تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۱ 22 March 2019
آبرسانی با تانکر در ۲۰ روستای سیل زده آق قلا

گرگان- مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی گلستان از آبرسانی با تانکر در ۲۰ روستای سیل زده آق قلا خبرداد.

بهزاد هرمزی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در سیل اخیر آب برخی از مناطق گلستان قطع شد که با همت آبفار نقاط آسیب دیده ترمیم شد.

وی افزود: در برخی از روستاهای علی آبادکتول مانند معصوم آباد کوچک، نظرخانی الازمن، محمدآباد بهلکه نفس و صالح آباد آبرسانی با تانکر سیار انجام می شود.

هرمزی ادامه داد: آب گرفتگی تاسیسات آبرسانی روستای قوچمراد ناشی از سیلاب اخیر و آبرسانی با تانکر سیار به اهالی این روستا توسط نیروهای آبفار شهرستان گنبدکاووس انجام شد.

وی تأکید کرد: به ۲۰ روستای فاقد آب سیل زده شهرستان آق قلا که تاسیسات آبرسانی آنها بر اثر سیل چند روز گذشته آسیب دیده، با تانکر سیار آبرسانی می شود.

هرمزی گفت: اکیپ مدیریت آب و فاضلاب روستایی شهرستان آق قلا در تلاش برای رفع مشکلات تاسیسات آبرسانی هستند.

وی همچنین بیان کرد: با توجه به آسیب ناشی از سیل اخیر به تاسیسات آبرسانی روستاهای شهرستان گنبد کاووس، روستاهای زابلی محله و شورلنگ این شهرستان با تانکر سیار آبرسانی می شوند.

هرمزی تصریح کرد: مجموعه آبفار شهرستان گنبدکاووس در تلاش برای رفع مشکلات پیش آمده تاسیسات آبرسانی هستند.

وی همچنین از شکستگی خط انتقال آب روستاهای بش اویلی وگوگل بزرگ شهرستان گالیکش در اثر سیل چند روز اخیر خبرداد و اظهار کرد: کارکنان مدیریت آبفار شهرستان گالیکش برای رفع مشکل پیش آمده، در تلاش هستند و این روستاها اکنون از طریق تانکر سیار آبرسانی می شود.

هرمزی اظهار کرد: همچنین به مدت چهار روز آب شرب در دو روستای بش‌اویلی و گوگل بزرگ از توابع بخش لوه شهرستان گالیکش قطع بود که با همت نیروهای آبفار مشکل رفع شد.

وی همچنین از تهیه پنج هزار متر لوله پلی اتلین و فلزی برای ترمیم و تعویض شبکه توزیع و خط انتقال روستاهای خسارت دیده سیل ناشی از بارندگی شدید خبر داد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار