مدیرکل دفتر مدیریت بحران وزارت نیرو گفت: با تلاش مستمر تیم‌های عملیاتی در تمامی روستاهای استان مازندران که به دلیل سیلاب دچار قطع آب شدند، شرایط پایداری برقرار شده است.
کد خبر: ۷۲۷۷۶۷
تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۴ 22 March 2019

میثم جعفرزاده در گفت‌وگو با پایگاه اطلاع رسانی وزارت نیرو(پاون) با بیان این مطلب افزود: به دلیل هم زمانی پیک زمانی مصرف آب، افزایش کدورت آب سد البرز ناشی از سیلاب و عدم امکان تصفیه آب و کاهش حدود ۵۰۰ لیتری آب شهرها و روستاهای گروه الف(شهرهای بابل، بابلسر و فریدونکنار) بالغ بر ۷۰ روستای مسیر در شهرهای بابل وبابلسر با کمبود آب مواجه می‌باشند.
وی با تاکید بر اینکه آبرسانی به نقاط شهری و روستایی با تعداد 22 دستگاه تانکر سیار از سراسر استان ادامه دارد، ادامه داد: از ۱۹۸ ‌روستای مازندران که در حادثه اخیر بی‌برق شده بودند، مشکل 186 روستا رفع شده و در حال حاضر تنها ۱۲ روستا بی‌برق در مازندران باقی مانده است.
مدیرکل دفتر مدیریت بحران وزارت نیرو تاکید کرد: با وجود حضور تیم‌های عملیاتی و تجهیرات کامل در منطقه، بروز عواملی همچون بارش برف سنگین، رانش زمین و عدم دسترسی به روستاها شرایط برقدار دار کردن این روستاها را بسیار مشکل کرده است.

 

ارسال پست مهمان

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار