مدیرکل و معاون اداره میراث فرهنگی و گردشگری خوزستان به تشریح آخرین وضعیت سفر گردشگران نوروزی از خوزستان پرداختند.
کد خبر: ۷۲۸۰۴۸
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۷ 24 March 2019

غلام شجاعی اظهار کرد: بیش از یک میلیون و 250 هزار نفر از روز 27 اسفند 97 تا یکم فروردین 98 از استان خوزستان بازدید کرده‌اند که از این تعداد گردشگر، 614 هزار و 700 نفر در هتل‌ها، مهمان‌سراها، کمپ‌های شهرداری ، مدارس و سایر مکان‌های اقامتی در شهرهای مختلف استان اقامت داشته‌اند.

وی افزود: با توجه به اینکه هنوز در ابتدای موج اول سفرهای نوروزی قرار داریم عمده مسافران در آستانه یا در مسیر ورود به استان هستند که تاکنون در ورودی اندیمشک، دزفول و شوش بیشترین میزان مسافران نوروزی را داشته ایم.

معاون گردشگری اداره کل کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خوزستان گفت: دو شهرستان آبادان و خرمشهر نیز نسبت به دیگر شهرهای استان مسافران نوروزی قابل توجهی داشته‌اند و با این روند انتظار می رود طی روزهای آینده تعداد مسافران نوروزی بیشتر شود.

وی افزود: در اهواز نیز مدارس، محل دائمی نمایشگاه های بین المللی اهواز با وجود سه سوله بزرگ علاوه بر سالن‌های دیگر در سطح شهر آماده اسکان مسافران هستند. 

همچنین سید حکمت موسوی، مدیرکل اداره میراث فرهنگی و گردشگری خوزستان به خبرنگار فارس گفت: آنچه مشهود است استقبال چشم‌گیر مسافران از خوزستان به نسبت سال گذشته است اما آمار دقیق را از 2، 3 روز آینده می‌توانیم اعلام کنیم.

وی ضمن اشاره به بارندگی پیش‌بینی شده طی روزهای آینده در خوزستان عنوان کرد: تدابیر لازم و کمپ‌های مورد نیاز برای اسکان و پذیرایی با همکاری شهرداری‌ها در سطح همه شهرستان‌ها در نظر گرفته شده است.

 

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار