عراقچی در آیین افتتاحیه مجموعه تفریحی گردشگری باغ گیاهشناسی مشهد:
معاون وزیر امور خارجه گفت: علیرغم تحریم‌های ظالمانه‌ای که دشمن علیه جمهوری اسلامی ایران اعمال کرده است ثابت می کنیم ملت ایران سختی ها را پشت سر می گذارد.
کد خبر: ۷۲۸۱۱۳
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۷ 24 March 2019

به گزارش تابناک رضوی، سید عباس عراقچی با بیان این مطلب خاطر نشان کرد: علیرغم تحریم‌های ظالمانه‌ای که دشمن علیه جمهوری اسلامی ایران اعمال کرده است هرروز شاهد افتتاح چنین پروژه‌هایی در کشور هستیم و ثابت می کنیم ملت ایران روی پا خود ایستاده و سختی‌ها را پشت سر می‌گذراند.

وی در ادامه افزود: امیدوارم تا سال آینده فاز بعدی این مجموعه نیز افتتاح شود و در نهایت شاهد یک مجموعه عظیم در مشهد باشیم.

عراقچی بیان کرد: خوشحالم که در روزهای نخستین سال جدید که از سوی رهبر معظم انقلاب به عنوان سال رونق تولید نام‌گذاری شده است، مدیریت شهری مشهد اقدام به افتتاح این پروژه که در جذب سرمایه‌گذار و گردشگر خارجی نقش موثری دارد، کرده است.

معاون وزیر امور خارجه افزود: در این پروژه شاهد جذب سرمایه‌گذار خارجی و توجه به گردشگری سبز هستیم، هم به لحاظ علمی و گیاه‌شناسی فضای جدیدی را معرفی می‌کند. از مدیریت‌ شهری برای ایجاد این محیط تفریحی، علمی و فرهنگی که به صورت یک کار مشترک‌صورت گرفته است، قدردانی‌ می کنم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار