هشدار فرمانده مرزبانی خوزستان:
فرمانده مرزبانی خوزستان با اشاره به آلوده بودن مناطق جنگی به مین، هشدار داد: مسافران کاروانهای راهیان نور در بازدید از مناطق عملیاتی از مسیرهای تعیین شده منتهی به یادمان های دفاع مقدس خارج نشوند و با نیروهای مستقر در مسیر تردد، همکاری کنند.
کد خبر: ۷۲۸۲۳۵
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۷ 26 March 2019

سردار عبداله نظرپور با تبریک سال نو، اظهار کرد: از چند روز پیش تردد مسافران نوروزی و کاروانهای راهیان نور در محورهای خوزستان آغاز شده است. امیدواریم مسافران و رانندگان با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی با نیروهای مستقر همکاری کنند تا نظم و امنیت همه مسافران برقرار شود.

وی تصریح کرد: بیش از 30 یادمان دفاع مقدس در خوزستان وجود دارد که همه ساله میزبان زائران راهیان نور از داخل و خارج از کشور است.

فرمانده مرزبانی خوزستان بیان کرد: با تمهیدات اندیشیده شده نظم و امنیت زائران برقرار شده است و هیچ مشکل خاصی وجود ندارد.

نظرپور با اشاره به آلوده بودن مناطق جنگی به مین، هشدار داد: مسافران کاروان راهیان نور در بازدید از مناطق عملیاتی از مسیرهای تعیین شده منتهی به یادمان های دفاع مقدس خارج نشوند و با نیروهای مستقر در مسیر تردد همکاری کنند. با توجه به اینکه مناطق جنگی هنوز آلوده به مین هستند، ضروری است مسافران نوروزی و کاروان های راهیان نور توصیه هایی که در طول مسیر ارائه می شود را جدی بگیرند.

 

منبع: ایسنا

برچسب ها: راهیان نور ، مرزبانی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار