فرماندار اندیمشک خبر داد:
فرماندار اندیمشک با اشاره به پیش‌بینی وقوع سیلاب در پی بارندگی هشداد داد: ساکنان اطراف رودخانه ها منازل خود را تخلیه کنند.
کد خبر: ۷۲۸۵۶۱
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۸ 25 March 2019

پیمان جهانگیری اظهار کرد: با توجه به شرایط بارندگی و احتمال وقوع سیلاب و همچنین وضعیت بارندگی‌ها در بالادست جهت پیشگیری از خطرات احتمالی ساکنان مناطق پاپی‌آباد، شهرک دوبندار و علی‌آباد از توابع بخش مرکزی این شهرستان که در مسیر رودخانه قرار دارند باید هرچه سریعتر منازل خود را تخلیه کنند.

وی افزود: همچنین به بخشداران و دهیاران اعلام شده است که به ساکنان این مناطق شرایط سیلاب را اطلاع‌رسانی کنند. نیروی انتظامی نیز در محل مستقر شده و تمهیدات لازم اندیشیده شده است.

فرماندار اندیمشک با اشاره به حجم زیاد مسافران نوروزی در این شهرستان در سال جاری، گفت: روزانه 14 هزار خودرو وارد شهرستان اندیمشک می‌شوند و خروجی خودروها از این شهرستان 10 هزار خودرو است.

جهانگیری عنوان کرد: با توجه به حجم بالای مسافران نوروزی اماکن پیش‌بینی شده برای اسکان مسافران نوروزی کافی نبود که اکنون همه اماکن ورزشی، مساجد و برخی از اماکن دیگر این شهرستان جهت اسکان مسافران نوروزی آماده شده است.

جهانگیری با اعلام آماده‌باش ستاد مدیریت بحران اندیمشک، گفت: همچنین در بنرهایی اماکن اضطراری برای اسکان مسافران نوروزی اطلاع‌رسانی شده است.

 

منبع: ایسنا

برچسب ها: اندیمشک ، بارندگی ، سیلاب
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار