مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان یزد:
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان یزد گفت: این جمعیت در طرح ملی خدمات نوروزی در بازه زمانی ۲۵ اسفند تا امروز پنجم فروردین در ۳۷ مورد حادثه به ۱۶۴ نفر امداد رسانی کرد.
کد خبر: ۷۲۸۶۳۳
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۷ 26 March 2019

محسن حرازی زاده یزدی مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان یزد گفت: این جمعیت در طرح ملی خدمات نوروزی در بازه زمانی ۲۵ اسفند تا پنجم فروردین امسال در ۳۷ مورد حادثه به تعداد ۱۶۴ نفر امداد رسانی کرد.

وی افزود: بر این اساس طی مدت یاد شده جمعیت هلال احمر این استان از مجموع حوادث رخ داده ۷ مورد جاده ای، ۲۹ مورد خدمات حضوری و یک مورد خدمات مناسبتی امداد رسانی کرده است.

حرازی زاده یزدی در این حوادث ۱۶۴ نفر آسیب دیدند که از این تعداد ۳۲ نفر حوادث جاده‌ای و ۱۳۲ نفر خدمات حضوری که ۶ نفر از آن‌ها توسط آمبولانس هلال احمر به مراکز بیمارستانی منتقل شدند.

وی ادامه داد: بر این مبنا، در بازه زمانی یاد شده ۱۵۳ از نیرو‌های عملیاتی شرکت داشتند و برای امداد رسانی به مصدومین و حوادث جاده‌ای نیز از ۱۰ دستگاه آمبولانس بکارگیری شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد در ادامه گزارش عملیات امداد و نجات مجموع کل افراد اسکان داده شده ۳۲ نفر در این بازه زمانی اعلام کرد.

در طرح ملی امداد و نجات نوروزی در ۱۶ پایگاه ،ثابت و سیار، امداد و نجات استان با بکارگیری هزار و ۲۸۰ نفر امدادگر و نجاتگر به روز به مسافران و هم استانی‌ها خدمات رسانی می‌شود.

گفتنی است: این گزارش مربوط به عملیات امداد و نجات و خدمات ارائه شده از سوی نیرو‌های امدادی از تاریخ ۲۵/۱۲/۹۷ الی ۵/۱/۹۸ ،طرح ملی امداد و نجات نوروز ۹۸، بوده که این طرح تا ۱۷ فروردین ماه ۹۸ ادامه خواهد داشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار