محور امامزاده اسماعیل – مرودشت، محور صفاشهر – انارک، محور خسروشیرین – صغاد آباده و محور فراشبند – کازرون مسدود شده اند. 
کد خبر: ۷۲۸۷۸۰
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۶ 26 March 2019

 

مدیر کل راهداری فارس افزود: با وجود بارش های شدید و سیل آسا، به جز چند محور که برای افزایش ایمنی آنها را مسدود کرده ایم، سایر محورهای مواصلاتی استان باز است و تردد در آنها جریان دارد.


وی ادامه داد: بر این اساس، محور امامزاده اسماعیل – مرودشت، محور صفاشهر – انارک، محور خسروشیرین – صغاد آباده و محور فراشبند – کازرون مسدود شده اند. 

سیاهپور گفت: هم اینک نیروهای راهداری استان به همراه تجهیزات و ماشین آلات سبک، سنگین و نیمه سنگین در نقاط مختلف استان به ویژه در مسیرهایی که احتمال جاری شدن سیل در آنجا بیشتر است حضور دارند و ضمن امداد رسانی به مسافران، نسبت به بازگشایی مسیرهایی که در اثر ریزش کوه مسدود می شوند نیز اقدام می کنند. 

در همین حال، فرماندار شهرستان آباده گفت: جاده آباده- خسروشیرین به دلیل طغیان رودخانه ساریتن از صبح سه شنبه تا اطلاع بعدی مسدود شد. 

محمد اسدالهی  اضافه کرد: تا اطلاع ثانوی، مسیر مواصلاتی صغاد آباده به سمت روستای خسروشیرین مسدود است و عبور و مرور از این مسیر امکان پذیر نیست. بنا بر اعلام رئیس اداره پیش بینی و صدور پیش آگاهی های جوی و اقلیمی اداره کل هواشناسی استان فارس، سامانه بارشی که هم اینک در نقاط مختلف استان فعال است اواخر سه شنبه (امروز) از استان خارج خواهد شد. 

برچسب ها: سیل ، بارندگی ، فارس ، جاده ، مسدود
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار