کد خبر: ۷۲۸۸۲۰
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۱ 26 March 2019

تابناک / مازیار غلامی روز سه شنبه در گفت وگو با ایرنا بیان کرد: نقشه های هواشناسی نشان دهنده فعالیت تناوبی سامانه بارشی و تضعیف تدریجی آن طی امروز در منطقه است بنابراین در بعضی ساعت ها بارندگی (ارتفاعات بارش برف) و وزش باد تا صبح فردا مورد انتظار است.


وی ادامه داد: طی فردا کاهش ابر و افزایش نسبی دما پیش بینی و علاوه بر این بتدریج طی پنجشنبه، مجدداً با عبور موجی ضعیف، شرایط برای افزایش ابر و در بعضی نقاط بارندگی فراهم می شود.


وی آسمان امروز گیلان را ابری و مه آلود، در بعضی ساعت ها بارندگی (ارتفاعات بارش برف) و وزش باد عنوان و برای فردا نیز آسمان استان را نیمه ابری تا ابری و مه آلود، بعضی نقاط بارندگی، بتدریج کاهش ابر، ارتفاعات و دامنه ها وزش باد جنوبی، طی روز افزایش دما پیش بینی کرد.


به گفته غلامی، بیشینه دمای گیلان طی شبانه روز گذشته با 10 درجه مربوط به بندرکیاشهر، رودبار و رودسر و کمینه دمای استان برای فردا با یک درجه زیرصفر مربوط به دیلمان است.


سرپرست اداره پیش‌بینی و هشدار اداره‌کل هواشناسی گیلان بیشینه دمای امروز رشت را نیز 9 درجه و کمینه دمای فردای مرکز استان را نیز پنج درجه ذکرکرد.


وی بیشترین میزان بارش باران در استان طی شبانه روز گذشته را نیز با 25.3 میلیمتر مربوط به ایستگاه هواشناسی فرودگاه رشت و بیشترین میزان بارش برف در ماسوله با 11 سانتیمتر عنوان کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار