مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان از پذیرش و اسکان ۴۲۵ هزار و ۴۹۶ نفر روز در مراکز اسکان نوروزی آموزش و پرورش استان تا پایان روز دوشنبه، ۵ فروردین ۹۸ خبر داد.
کد خبر: ۷۲۸۹۰۷
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۶ 26 March 2019

محمد تقی زاده با بیان اینکه تاکنون ۱۶۰ هزار و ۶۹۱ نفر در مراکز اسکان نوروزی پذیرش شدند، اظهار کرد: از این تعداد ۱۱۳ هزار و ۹۴۲ نفر فرهنگی و ۴۶ هزار و ۷۴۹ نفر غیرفرهنگی هستند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه تا پایان هفتمین روز اسکان، ۴۲۵ هزار و ۴۹۶ نفر روز در مراکز اسکان نوروزی پذیرش و اسکان شدند، خاطرنشان کرد: از این تعداد ۲۹۶ هزار و ۲۴۹ نفر روز مربوط به فرهنگیان و ۱۲۹ هزار و ۲۴۷ نفرروز مربوط به افراد غیرفرهنگی است.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان اضافه کرد: تاکنون ۴۴ هزار و ۶۳۵ خانوار در مراکز اسکان نوروزی آموزش و پرورش استان پذیرش شدند که از این تعداد بالغ بر ۳۱ هزار و ۶۵۱ خانوار فرهنگی و همچنین ۱۲ هزار و ۹۸۴ خانوار غیرفرهنگی هستند.

تقی زاده در ادامه با اشاره به آمادگی ۱۴ هزار کلاس درس در قالب یک هزار و ۴۰۰ مدرسه جهت اسکان میهمانان نوروزی، توضیح داد: مدارسی که برای اسکان میهمانان نوروزی در نظر گرفته شده است شامل ۷۵۰ کلاس ویژه، چهار هزار و ۷۰۰ کلاس درجه یک و پنج هزار و ۵۵۰ کلاس درجه دو است.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان در پایان یادآور شد: با توجه به شرایط جوی حاکم بر استان و همچنین تاکیدات استانداری خوزستان اقداماتی از قبیل افزایش ظرفیت مراکز اسکان و همچنین استفاده از ظرفیت سالن های ورزشی و اردوگاه های دانش آموزی در دستور کار قرار گرفته است.

 

منبع:ایسنا

برچسب ها: اسکان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار