مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خوزستان خبرداد:
مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خوزستان گفت: در بارش ها و سیلاب اخیر استان خوزستان، 180 واحد مسکونی شهری و روستایی آسیب دیدند.
کد خبر: ۷۲۹۴۲۴
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۰ 29 March 2019

مسعود انصاریان با اشاره به اقدامات انجام گرفته در خصوص جبران خسارات وارد شده در اثر بارش های اخیر استان و وقوع سیلاب اظهار کرد: از چهارم فروردین ماه همه نیروهای مجموعه را فرا خواندیم تا با همکاری یکدیگر بتوانیم در راستای مقابله با سیلاب و جبران خسارات اقدام کنیم.

وی افزود: در این زمینه با همکاری ستاد مدیریت بحران استان، همه ماشین آلات عملیاتی بنیاد مسکن را در سطح شهرستان های استان مستقر کردیم تا بتوانیم در مقابل احتمال وقوع سیلاب اقدامات پیشگیرانه را اجرایی کنیم.

مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خوزستان تصریح کرد: در بارش های اخیر استان خوزستان، 180 واحد مسکونی شهری و روستایی آسیب دیدند که از این میان 100 واحد مسکونی شهری و 80 واحد روستایی هستند.

انصاریان عنوان کرد: اعتبار مورد نیاز تعمیر این خانه های آسیب دیده حدود 2میلیارد و 200 میلیون تومان است و بودجه آن نیز در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان وجود دارد و مشکلی در این زمینه نیست.

وی ادامه داد: افرادی که خانه های آنها دچار آسیب شده است، با مراجعه به بنیاد و تشکیل پرونده می توانند نسبت به دریافت وام تعمیراتی از بانک ها اقدام کنند.

مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خوزستان بیان کرد: سقف تسهیلات تعمیراتی برای واحدهای اسیب دیده 12 میلیون تومان و با کارمزد 5 درصدی است.

انصاریان گفت: با توجه به بالا آمدن آب در بسیاری از مناطق استان، روستاهایی که تحت خطر بودند توسط بنیاد مسکن رصد شده و به فرمانداری ها اطلاع داده شد تا نسبت به تخلیه این روستاها اقدام شود.

وی ادامه داد: در آخرین جلسه ستاد بحران استان تصمیم بر این شده است تا هر دستگاه اجرایی در یک منطقه از استان مستقر و نسبت به اقدامات لازم جهت جبران خسارت و پیشگیری از وقوع سیلاب اقدام کند.

انصاریان خاطرنشان کرد: در این زمینه قرار است تا بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خوزستان در منطقه شعیبیه شوشتر و بخش شاوور شهرستان شوش مستقر و نسبت به خدمت رسانی در آن مناطق اقدام کند.

 

منبع: ایسنا

برچسب ها: بنیاد مسکن ، سیل
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار