استقلال خوزستان که روزی جام قهرمانی لیگ برتر را بالای سر برده بود، در سالی که گذشت همچنان روی نوار نتایج ضعیف پیش رفت.
کد خبر: ۷۳۰۷۱۵
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۸ 03 April 2019

استقلال خوزستان که در سال ۱۳۹۰ شکل گرفت، پس از پشت سر گذاشتن دو فصل ناموفق در عین ناباوری و در حالی که از تیمی جوان، بومی و بازیکنان کم‌نام و نشان تشکیل شده بود، بر بام فوتبال حرفه‌ای ایران ایستاد. کسی باور نمی‌کرد که استقلالی‌ها آن‌قدر متحول شده باشند که بر سکوی قهرمانی تکیه بزنند اما آن استقلال مقتدر و قوی، کم‌کم با توجه به مشکلاتی که طی سال‌های اخیر برایش ایجاد کردند، از روزهای اوج خوش خود فاصله گرفت تا این‌که اکنون در لیگ هجدهم روزگاری بسیار بد را باوجود توانمندی بازیکنان خود، تجربه می‌کند.

خوزستانی‌ها که پس از قهرمانی، نسخه فروپاشی‌شان پیچانده شد، در سال ۱۳۹۷ در بدترین شرایط ممکن به سر بردند؛ آن‌ها به دلیل سهل‌انگاری مدیریت‌های قبلی و عدم پرداخت مطالبات بازیکن خارجی خود، در نیم‌فصل اول، شش امتیاز از امتیازاتی را که به سختی اندوخته بودند، از دست دادند و از پنجره نقل و انتقالات نیز محروم شدند.

استقلال خوزستان در پایان سال و تا هفته بیست و دوم با ۱۰ امتیاز در رده آخر جدول قرار گرفته است. این تیم یازده باخت را متحمل شده و هفت تساوی نیز بدست آورده است. تنها سه برد نیز در کارنامه آبی‌های خوزستان در لیگ هجدهم ثبت شده است.

هدایت این تیم در ابتدا به داریوش یزدی سپرده شد ولی با قطع همکاری باشگاه با یزدی، کریم بوستانی کار را به دست گرفت. بوستانی هم پس از چند هفته حضور روی نیمکت استقلال، به صورت توافقی از این تیم جدا شد و در پایان سال، قنبری و علوی مربیان تیم، هدایت استقلال خوزستان را برعهده گرفتند. اکنون نعمتی‌نژاد سرمربی آبی‌های خوزستان است ولی آن‌چه تاکنون مشهود بوده این است که تغییر سرمربی نیز دردی از استقلال خوزستان دوا نکرد و این تیم تا لیگ یک تنها چند قدم فاصله دارد، هر چند روی کاغذ هنوز به بقا امیدوار است.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار