حواشی دیدار فولاد - پدیده؛
هواداران فولاد خوزستان در بدو ورود قطبی به ورزشگاه فولاد، او را تشویق کردند.
کد خبر: ۷۳۱۳۹۴
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۱ 05 April 2019

دیدار تیم‌های فولاد خوزستان و پدیده شهرخودرو خراسان، در چارچوب هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال، جام خلیج فارس، از ساعت ۱۶ در ورزشگاه شهدای اهواز به مصاف یکدیگر رفته‌اند.

حدودا شش هزار نفر در استادیوم شهدای اهواز حضور دارند و همچنان به تعداد حاضرین در ورزشگاه افزوده می‌شود.

افشین قطبی در بدو ورود به زمین از سوی هواداران فولاد تشویق شد. سرمربی فولاد دور استادیوم را طی نمود و با هواداران فولاد خوش و بش کرد.

تیم فوتبال پدیده شهرخودرو با کاورهایی مشکی در زمین حاضر شد که روی آن، به حادثه‌دیدگان سیل‌های اخیر در کشورمان تسلیت گفته‌ شده‌ بود.

افشین قطبی و یحیی گل‌محمدی در ابتدای این دیدار به خوش و بش با یکدیگر پرداختند.

ایمان مبعلی، مربی تیم فولاد خوزستان پیش از اغاز دیدار پدیده و فولاد به شدت از سوی هواداران تشویق شد.

دستکش‌ها و لباس یوسف بهزادی، گلر تیم پدیده در ابتدای بازی با تصمیم اکبریان، داور مسابقه تعویض شد. همین موضوع باعث شد تا بازی با دقایقی تاخیر آغاز شود.

همچنین مرتضی منصوری، مدافع تیم پدیده و احسان مرادیان، گلر ذخیره تیم فولاد به خوش و بش با یکدیگر پرداختند.

اگرچه این بازی از طریق شبکه خوزستان در حال پخش است ولی تاکنون برای چند بار تصاویر قطع شده است و مردم تا این جای بازی را نتوانسته اند به صورت کامل ببیند. روز گذشته نیز قطبی در نشست خبری نسبت به پایین بودن کیفیت تصاویر و صدا از ورزشگاه جدید فولاد انتقاد داشت.

فولاد در دقیقه ۳۰ توسط پریرا به گل اول رسید.

یک دقیقه بعد نیز پدیده به گل رسید که پرچم کمک داور به نشانه آفساید بالا رفت و گل مردود اعلام شد.

بابک مرادی که در دقیقه ۴۰ دیدار پدیده و فولاد، با خطای پنالتی، زمینه‌ساز گل تساوی پدیده شده‌بود، با انتقاد تند برخی از هواداران مواجه شد.

هواداران فولاد، پس از این اتفاق، هرگاه توپ به این بازیکن می‌رسید، با هو کردن، اعتراض‌شان را به عملکرد مرادی نشان دادند. مرادی در ابتدای این دیدار نیز پس از برخورد با قاسمی‌نژاد، از ناحیه سر دچار شکستگی شد.

در دقیقه ۸۳ دیدار پدیده و فولاد، بازیکنان پدیده بی‌توجه به مصدومیت آکاهوشی، بازیکن ژاپنی فولاد به حمله خود ادامه دادند که این موضوع با واکنش تند هواداران فولاد روبه‌رو شد.

در دقیقه ۸۸، محمد قاسمی‌نژاد، بازیکن پدیده هنگام تعویض اقدام به وقت‌کشی کرد که این حرکت با اعتراض هواداران فولاد روبه‌رو شد.

تعدادی از هواداران فولاد در این دیدار اقدام به پرتاب ترقه و مواد منفجره کردند.

این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

 

منبع: ایسنا

برچسب ها: فولاد خوزستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار