حقیقی پور عنوان کرد:
مدیرعامل شرکت آبفا خوزستان گفت: به منظور تامین و تضمین کیفیت آب شرب شهرها و روستاهای در معرض سیل حدود 110 هزار لیتر آب معدنی بسته‌بندی شده توزیع شده و عملیات تحویل آب بهداشتی توسط تانکرها در شهرهای مختلف که با کاهش تولید آب مواجه بوده‌اند انجام شده و این امر همچنان ادامه دارد.
کد خبر: ۷۳۱۹۰۸
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۰ 07 April 2019

صادق حقیقی پور با اشاره به خسارت سیل به تاسیسات آب و فاضلاب در شهر گوریه اظهار کرد: در حال حاضر 5 تانکر آب شرب سالم در شهر گوریه مستقر شده که دو تانکر در دو کمپ شهر گوریه و دو تانکر در مرکز شهر مستقر شده و یک تانکر به صورت 24 ساعته آب شرب تانکرهای مستقرشده را تامین می‌کند.

وی افزود: آبفا خوزستان تا کنون 10 هزار لیتر آب معدنی در شهر گوریه توزیع کرده است و عملیات آبرسانی به شهرهای سیل زده به صورت 24 ساعته انجام می‌شود و در این شهر اصلا مشکل کمبود آب وجود ندارد.

مدیرعامل آبفا خوزستان با اشاره به نظارت دقیق بر کیفیت آب در استان خوزستان بیان کرد: واحدهای کنترل و کیفیت آب در شهرها مستقر هستند و با نظارت بهداشت کیفیت آب شرب مورد بررسی قرار می‌گیرد و کیفیت آب به صورت دقیق و لحظه‌ای بررسی می‌شود.

حقیقی پور با اشاره به مهمترین اولویت آبفا خوزستان تصریح کرد: خط قرمز آبفا خوزستان کیفیت آب شرب شهرهای سیل زده است و تمامی ادارات آبفا خوزستان به صورت 24 ساعته در آماده‌باش کامل هستند.

وی با اشاره به راه‌اندازی مانیتورینگ ستاد بحران در آبفای خوزستان گفت: مرکز مانیتورینگ ستاد بحران آبفا خوزستان در شرکت از ابتدای بحران سیل راه‌اندازی شده است و به صورت 24 ساعته وضعیت آبرسانی با نظارت دقیق و به صورت آنلاين كنترل و بررسی می‌شود.

مدیرعامل آبفا خوزستان اظهار کرد: به منظور تامین و تضمین کیفیت آب شرب شهرها و روستاهای در معرض سیل حدود 110 هزار لیتر آب معدنی بسته‌بندی شده توزیع شده و عملیات تحویل آب بهداشتی توسط تانکرها در شهرهای مختلف که با کاهش تولید آب مواجه بوده‌اند انجام شده و این امر همچنان ادامه دارد.

حقیقی پور با اشاره به برآورد اولیه خسارت به تاسیسات آب و فاضلاب در شهرهای خوزستان خاطرنشان کرد: سیل به تاسیسات آب و فاضلاب در خوزستان خسارات بسیار زیادی وارد کرده است که این خسارت بالغ بر یک هزار و 380 میلیارد ریال است و برآورد اولیه خسارات در بخش تاسیسات آب بالغ بر 430 میلیارد ریال و 950 میلیارد ریال در بخش فاضلاب بوده است.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار