مدیر امور آبفا روستایی شهرستان شوشتر از زیر آب رفتن و از مدار خارج شدن 14 تاسیسات ابرسانی روستایی این شهرستان بر اثر سیلاب خبر داد.
کد خبر: ۷۳۲۳۶۹
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۱ 08 April 2019

ارژنگ محمدی اظهار کرد: بر اثر سیلاب 14 تاسیسات آبرسانی روستایی شهرستان شوشتر به زیر آب رفته و از مدار بهره برداری خارج شدند.

وی افزود: بر اثر این اتفاق آب 44 روستا با جمعیتی بالغ بر 13 هزار نفر بطور موقت قطع شده است.

محمدی ادامه داد: در حال حاضر آبرسانی به اهالی شریف این روستاها از طریق تانکر سیار و توزیع آب بسته بندی انجام می شود.

مدیر امور آبفا روستایی شهرستان شوشتر بیان کرد: تا کنون بیش از 7 هزار و 250 بطری آب معدنی میان اهالی روستایی توزیع شده است. همچنین آب مورد نیاز آنها از طریق 8 تانکر سیار و مخازن ذخیره تامین می شود.

وی اظهار کرد: با بحران بوجود آمده امور آبفا روستایی شهرستان های هفتکل، گتوند و مسجدسلیمان و اداره امور عشایر شهرستان شوشتر با ارسال تانکر سیار در آبرسانی به روستاییان تعامل و همکاری داشته اند.

محمدی با اشاره به تخلیه 70 تا 100 درصدی 23 روستای شهرستان شوشتر اظهار کرد: این روستاها در معرض جدی بحران قرار داشته و می بایست تخلیه می شدند. در حال حاضر اهالی این 23 روستا در 4 کمپ بنه کاظم، تعاونی گوریه، مدرسه ساق بلند زاده و مدرسه حضرت آمنه مستقر شدند.

مدیر امور آبفا روستایی شهرستان شوشتر افزود: با استقرار 5 باب مخزن ذخیره آب 5 هزار و 12 هزار لیتری در محل اسکان روستاییان و ارسال روزانه 20 تا 25 سرویس تانکر سیار آبرسانی بصورت مستمر انجام می شود.

محمدی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به احداث سیل بند در تاسیسات آبرسانی روستایی شهرستان شوشتر گفت: در راستای جلوگیری از ورود آب به تاسیسات آبرسانی و جلوگیری از وارد آمدن خسارات احتمالی ناشی از سیلاب امور آبفا روستایی شهرستان شوشتر به احداث سیل بند در 3 واحد تاسیسات آبرسانی روستایی اقدام کرد.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار