رئیس دانشکده دامپزشکی دانشگاه شهید چمران اهواز گفت: تا زمان مشخصی ویزیت حیواناتی که از مناطق سیل‌زده به بیمارستان دامپزشکی دانشگاه منتقل شوند، رایگان خواهد بود.
کد خبر: ۷۳۳۱۱۴
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۱ 12 April 2019

دکتر حسین حمیدی‌نجات در این‌باره اظهار کرد: طرح رایگان بودن ویزیت حیوانات این مناطق در بیمارستان دامپزشکی از چند روز پیش در حال انجام است؛ در بخش دارویی نیز رایزنی‌هایی با مسئولان استان انجام ‌شده است اما هنوز اعتباری به این امر اختصاص داده نشده است.

وی افزود: همچنین در نشستی با حضور مسئولان اداره‌کل دامپزشکی استان خوزستان و رئیس نظام دامپزشکی مقرر شد امکانات این مجموعه‌ها، بیمارستان و دانشکده دامپزشکی به‌صورت واحد در اختیار مناطق سیل‌زده قرار گیرد.

رئیس دانشکده دامپزشکی دانشگاه شهید چمران اهواز، خاطرنشان‌کرد: اعضای هیات‌علمی دانشکده، رزیدنت‌ها و انترن‌های این دانشکده نیز برای اعزام به مناطق سیل‌زده استان خوزستان برای درمان حیوانات اعلام آمادگی کرده‌اند و این مساله نیز به اداره‌کل دامپزشکی استان اعلام ‌شده است.

گفتنی است از ابتدای فروردین‌ماه امسال بارش باران در بالادست سدهای استان خوزستان موجب افزایش آورد این سدها شد که در نتیجه موجب آب‌گرفتگی برخی از مناطق استان و آب‌گرفتگی روستاها شده است.

 

منبع: ایسنا

برچسب ها: دامپزشکی ، سیل ، سیلاب
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار