7 منزل مسکونی و 4 مغازه در آبادان بر اثر درگیری چند نفر ، دچار حریق شدند.
کد خبر: ۷۳۳۱۲۱
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۷ 09 April 2019

مجید فرهانی پور مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری آبادان اظهار کرد: یک حادثه آتش سوزی امروز به سامانه 125 اطلاع داده شد و در پی آن دو گروه آتش نشان به محل های آتش سوزی اعزام شدند.

وی افزود: در این حادثه 7 واحد مسکونی و 4 باب مغازه دچار آتش سوزی شده که با تلاش ماموران آتش نشانی مهار و خاموش شد.

فرهانی بیان کرد: مامورین آتشنشانی به محل حادثه اعزام شدند ولی با ممانعت برخی از اهالی محل برای اطفاءآتش سوزی مواجه شدند که با حضور نیروهای انتظامی مامورین آتش نشانی سریعا عملیات اطفاء را آغاز کردند. سه باب مغازه در کوی سلیچ ، یک مغازه در ایستگاه 12 و هفت واحد مسکونی در ایستگاه 12 شهر آبادان به آتش کشیده شده و دچار خسارت جدی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان آبادان نیز علت آتش سوزی 11 باب منزل و مغازه در این شهر را درگیری بین عده‌ای عنوان کرد. 

سرهنگ سیدمحسن تقی زاده  افزود: این درگیری روز سه شنبه پس از کشف جنازه یک نفر در محل دفن زباله این شهر بین عده ای رخ داد. 

وی گفت: درگیری مذکور درکوی سلیچ غربی آبادان رخ داده و نیروهای انتظامی هم اکنون با حضور در محل کنترل اوضاع را در دست دارند.

فرمانده انتظامی آبادان افزود: تعدادی خانه همچنین چند باب مغازه در ابتدای جاده آبادان - ماهشهر در این درگیری به آتش کشیده شدند.

وی اطلاع بیشتری در خصوص بازداشت عوامل این درگیری ارائه نکرد اما گفت: این حادثه همچنین موضوع کشف جسد مذکور که طبق مدارک به قتل رسیده از سوی نیروی انتظامی آبادان در دست بررسی و پیگیری است. 

سرهنگ سیدمحسن تقی زاده افزود: درگیری مذکور در کوی سلیچ آبادان رخ داده و نیروهای انتظامی برای برخورد با عوامل این درگیری و تامین امنیت وارد عمل شدند.

 

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار