رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره):
رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) گفت: تسهیلات ویژه‌ای برای سیل‌زدگان در نظر گرفته‌ایم که خیلی فوری به افراد پرداخت می‌شود.
کد خبر: ۷۳۳۱۶۷
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۸ 09 April 2019

پرویز فتاح پیش از ظهر امروز در بازدید از مناطق سیل زده استان خوزستان اظهار کرد: ۱۰ هزار خانواده از جامعه تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) تاکنون بر اثر آبگرفتگی ناشی از سیل متأثر و نقل مکان کردند؛ خسارت آنها را در زمینه محل دام، دام، کشاورزی، خانه و اراضی کشاورزی با همکاری دولت و بیمه پرداخت می‌شود.

به گزارش"تابناک" وی افزود: برای ۱۰ روز آینده نیز این پرداختی دوباره تکرار و هر خدمتی از نظر وام قرض الحسنه، مسکن و دام هم در حد توان ارائه خواهیم داد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) با اشاره به اینکه خوزستان سرافراز و قهرمان بر گردن نظام حق دارد، تصریح کرد: تمام خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد خوزستان بیمه هستند و خسارت‌ها را از طریق بیمه و کمک‌های مردمی کامل جبران می‌کنیم.

فتاح بیان کرد: امیدوار هستیم که دولت نیز به وعده پرداخت خسارت‌ها برای عدم کشت و یا از بین رفتن اراضی کشاورزی عمل کند و در عین حال نیز با سرعت این کار را انجام دهد.

وی عنوان کرد: خوزستانی‌ها همیشه درس پایداری، صبوری و نجابت را به مردم ایران دادند و تلفیق خوزستان با ایران در طول تاریخ بی بدیل بوده است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) با اشاره به اینکه آب ذخیره در سدها برای آبیاری، کشت، دامپروری، دامداری و تغذیههورهای خوزستان است، گفت: حجم رهاسازی از سدهای خوزستان شاید بالا باشد ولی مدیریت آن به صورت فنی و کارشناسی است تا دوباره مخازن را برای جبران سیلاب احتمالی آینده خالی کنند.

فتاح در پایان یادآور شد: به حساب این ۱۰ هزار خانوار حداقل برای یک نفره ۳۲۰ هزار تومان و پنج نفره نیز یک میلیون تومان واریز شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار