فرماندار اهواز خبر داد
فرماندار اهواز گفت:عملکردسازمان آب و برق در مهار کانال چمران در 2روز گذشته ضعیف بوده که همین امر دلیلی بر آبگرفتگی در منطقه عین2 اهواز است.
کد خبر: ۷۳۳۱۷۳
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۴ 10 April 2019

جمال عالمی نیسی، در جمع خبرنگاران ضمن اشاره به ورود آب از سد تنظیمی حمیدیه و کانال سلمان به پلیس‌راه خرمشهر و مناطق اطراف در روز گذشته، اظهار کرد: قرار بود سازمان آب و برق با مسدود کردن کانال چمران مانع نفوذ آب به شهر اهواز شود اما طول کانال چمران چندین کیلومتر است و حتی علی‌رغم مسدود کردن آن، تا چند ساعت پس از اتمام عملیات، به علت وجود منازل مسکونی در انتهای این کانال، آبگرفتگی موجب آزار مردم منطقه عین2شده است.

وی ادامه داد: جهت رفع آبگرفتگی در منطقه عین2 و مهار کانال چمران به تقریبا 30کمپرسی نیاز است که تا به الآن تنها 10کمپرسی و 3 لودر به این نقطه ارسال شده است.

عالمی نیسی عنوان کرد:عملکردسازمان آب و برق در مهار کانال چمران در دو روزگذشته ضعیف بوده که همین امر دلیلی بر آبگرفتگی در منطقه عین2اهواز است؛ استاندار خوزستان نیز در بازدید میدانی از این منطقه بر روند حل مشکل نظارت داشته و هرچند کانال چمران در محدوده اهواز قرار ندارد اما به دلیل بروز مشکل در نقاط مختلف اهوار، آمادگی خود را در جهت ترمیم این کانال اعلام میکنیم.

وی در پایان افزود: در حال حاضر خروجی آب سدها کاهش پیدا کرده است اما بازگشت آب از دشت‌ها، همچنان دلیلی بر افزایش دبی کارون در مقطع بالادست اهواز است.

 

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۱
گزارش بسیار گویا تر از اینه که بخواهیم نظری بدیم.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار