بسیاری از بیماران با مشکل نبود برخی دارو‌ها در داروخانه‌ها مواجه می‌شوند، اما تنها با یک تماس رایگان می‌توان از داروخانه‌ای که داروی مدنظر در آن موجود است، اطلاع پیدا کنید.
کد خبر: ۷۳۳۶۴۹
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۲ 11 April 2019

به گزارش تابناک سمنان از باشگاه خبرنگاران جوان؛

سلامتی و بیمار نشدن آرزوی هر فردی است و باید قدر آن را دانست، اما گاهی اوقات درد و بیماری افراد را غافلگیر می‌کند به طوری که مجبور می‌شوند برای تسکین درد از دارو‌های مختلف استفاده کنند.

این موضوع در بیماری‌های ساده با مراجعه به پزشک، تهیه دارو از داروخانه و مصرف آن قابل حل است، اما در مواقع بروز نوعی بیماری نادر یا زمانی که مجبور به استفاده از برخی دارو‌های کمیاب به خصوص نمونه‌های خارجی می‌شویم، با داستان دیگری مواجه خواهیم بود، درست در همین زمان است که شما یا خانواده تان عزمتان را جزم می‌کنید تا اینکه پا به تمام داروخانه‌های شهر برای تهیه قرص یا آمپول مورد نظر بگذارید.

بعد از بازدید از چند داروخانه و شنیدن این جمله که این دارو در هر داروخانه‌ای پیدا نمی‌شود، ناامید و درمانده شده و حتی ممکن است تصمیم بگیرید به سراغ دلال‌های ناصر خسرو بروید البته بسیاری از افراد نیز سراغ اینترنت و برخی تبلیغات کذایی تهیه دارو‌ها کمیاب می‌روند و بدون شناخت از طرف معامله فقط از سر ناچاری برای نجان جان عزیزشان حاضرند دست به ریسک‌های این چنینی بزنند.

سامانه ۱۴۹۰ سازمان غذا و دارو به عنوان مهم‌ترین و یا تنها راه آسان جستجوی دارو معرفی شده است که می‌توان از سه طریق اینترنت، پیامک و تماس تلفنی به طور رایگان با آن تماس برقرار کرد تا سامانه دو داروخانه را معرفی کند.

 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار