مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خوزستان:
مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خوزستان گفت: محور اصلی اهواز، شوش و اندیمشک مسدود است و محور اهواز، ملاثانی، شوشتر و اندیمشک به عنوان محور جایگزین معرفی شده است و دیگر محورهای اصلی و شریانی خوزستان باز هستند و تردد در آن‌ها جریان دارد.
کد خبر: ۷۳۳۸۴۷
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۳ 11 April 2019

غلام عباس بهرامی نیا مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خوزستان عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز، اظهار کرد: محور اصلی اهواز، شوش و اندیمشک مسدود است و محور اهواز، ملاثانی، شوشتر و اندیمشک به عنوان محور جایگزین معرفی شده است و دیگر محورهای اصلی و شریانی خوزستان باز هستند و تردد در آن‌ها جریان دارد.

وی افزود: در محور اهواز، شوش و اندیمشک وضعیت سطح آب به گونه‌ای است که امکان تردد وجود ندارد و با توجه به این‌که نسبت به روزهای گذشته سطح آب پایین آمد در تلاش هستیم در کوتاه‌ترین زمان این مسیر بازگشایی شود.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خوزستان عنوان کرد: محور اهواز به آبادان که به دلیل لوله‌گذاری و انتقال آب از بالای جاده مسدود اعلام شده بود با تلاش نیروها بازگشایی شد و تردد در آن برقرار است اما در محدوده پل بحره حدود یک کیلومتر از جاده دو طرفه است که مردم باید با احتیاط عبور کنند.

بهرامی نیا با اشاره به‌کارگیری ۱۰۰ دستگاه ماشین‌آلات، اظهار کرد: حدود ۲۵ محور روستایی خوزستان مسدود است که محورهای جایگزین آن‌ها اطلاع‌رسانی شد و با تلاش نیروها و پایین آمدن سطح آب تعدادی از این محورها ازجمله محور شوش به فکه بازگشایی شد.

وی افزود: در تلاش هستیم محور شوشتر به شعیبیه که تعداد زیادی روستا را در بر می‌گیرد تا فردا بازگشایی شود و محور شوش به سمت شوشتر از محورهایی است که هم اکنون برقرار است.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار