نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری:
نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: استان‌های معین خوزستان سطحی کار نکنند و فقط به تهیه مقداری آب و کنسرو و اقلام غذایی اکتفا نکنند، بلکه درخواست ما این است که به صورت اساسی کمک کنند و در زیرساخت‌ها و آبادانی مناطق سیل‌زده همت به خرج دهند.
کد خبر: ۷۳۳۸۵۹
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۰ 12 April 2019

آیت‌الله محسن حیدری با اشاره به خسارت‌های فراوان وارد شده به استان خوزستان در پی سیلاب اخیر، اظهار کرد: این خسارت‌ها ابعاد بسیار زیادی دارد، اگرچه دولت وعده جبران خسارت‌ها را داده اما به دلیل اینکه دولت به وعده‌های گذشته خود عمل نکرده است، بر این وعده هم نمی‌شود زیاد حساب باز کرد.

وی با تاکید بر اینکه مسؤولان باید برای بارش‌های پیش‌بینی شده در روزهای آینده در آماده‌باش کامل قرار گیرند، عنوان کرد: احتمال داده شده است که در هفته آینده موج دوم سیل راهی خوزستان شود و باید مسؤولان این هشدارها را مدیریت کنند.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر اینکه مشکلاتی در ستاد مدیریت بحران وجود دارد، گفت: به اعتقاد من همه مسؤولان در حال تلاش هستند و باید از آنها قدردانی کرد اما در امر مدیریت و نیروی انسانی کاستی‌هایی وجود دارد.

وی عنوان کرد: استان‌های معین خوزستان سطحی کار نکنند و فقط به تهیه مقداری آب و کنسرو و اقلام غذایی اکتفا نکنند، بلکه درخواست ما این است که به صورت اساسی کمک کنند و در زیرساخت‌ها و آبادانی مناطق سیل‌زده همت به خرج دهند.

حیدری اظهار کرد: سیل مشکلات زیادی در تمام ابعاد از خود به جای می‌گذارد، مشکلات روحی و روانی، بیماری‌ها، مسائل اجتماعی و سیاسی و بعضاً امنیتی از مشکلات ایجاد شده در پی این مسئله است. کارشناسان و متخصصان باید مشکلات سیل و پساسیل را بررسی و مدیریت کنند.

وی عنوان کرد: متاسفانه برخی از مدیران و مسؤولان در مصاحبه‌ها وضعیت استان را عادی عنوان می‌کنند در حالی که این سخنان خلاف واقع و مسلح مردم است، مردم کشور اگر وضعیت غیرعادی و دلخراش خوزستان را ببینند، قطعا با سخاوت به یاری مردم خواهند آمد.

 

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار