حیدری خبر داد:
مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: از سوی جامعه ورزش استان تا هفته آینده مبلغ ۲۰ میلیارد ریال کمک نقدی برای کمک به سیل‌زدگان خوزستان اهدا می شود.
کد خبر: ۷۳۳۸۶۳
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۱ 12 April 2019

افشین حیدری اظهار کرد: از سوی جامعه ورزش خوزستان تا هفته آینده مبلغ ۲۰ میلیارد ریال کمک نقدی برای کمک به سیل‌زدگان استان اهدا می شود. همچنین لوازم ورزشی تهیه شده است که از روز شنبه بین خانواده‌های حاضر در اردوگاه ها توزیع می شود، البته بخشی از این تجهیزات بین خانواده‌ها و فرزندان توزیع شده است.

مدیر کل ورزش و جوانان خوزستان خاطرنشان کرد: همچنین مکان های ورزشی تماما در اختیار مردم عزیز سیل‌زده استان است و جامعه ورزش تا پایان بهبود شرایط و قرار گرفتن مردم استان در شرایط عادی در کنار آنها خواهد بود.

وی افزود: همچنین به زودی پس از گذر از این بحران با توجه به خسارتی که به اماکن ورزشی در مناطق سیل‌زده وارد شده است، کار بازسازی آن‌ها انجام خواهد شد.

حیدری در پایان عنوان کرد: همچنین تعداد بسیاری کامیون‌های متشکل از اقلام مورد نیاز مردم سیل زده، از سوی اداره‌کل ورزش و جوانان تهران و دیگر استان‌ها به دست ما رسیده است که آنها در اختیار مردم سیل‌زده استان قرار می‌دهیم.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار