مدیر کل دفتر هماهنگی و نظارت بر امور جوانان وزارت ورزش:
مدیر کل دفتر هماهنگی و نظارت بر امور جوانان وزارت ورزش و جوانان گفت: معمولا در شرایط بحرانی باید به سلامت روحی و روانی کودکان توجه بیشتری شود.
کد خبر: ۷۳۳۸۶۶
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۳ 12 April 2019

نشست کار گروه اجتماعی و سازمان های مردم نهاد با محوریت مدیریت بحران استان خوزستان با حضور تقی رستم‌وندی معاون وزیر کشور و رییس سازمان امور اجتماعی کشور، امید محدث مدیر کل دفتر هماهنگی و نظارت بر امور جوانان وزارت ورزش و جوانان، سهام طرفی حردانی معاون فرهنگی و امور جوانان خوزستان، مدیران سمن ها و تشکل های مردم نهاد، در محل استانداری خوزستان برگزار شد.

در این نشست امید محدث با اشاره به تاکید وزیر ورزش و جوانان و اعلام آمادگی جوانان، ورزشکاران و هیات های ورزشی سراسر کشور برای حضور و همیاری سیل زدگان استان های سیلابی، اظهار کرد: نقش سازمان های مردم نهاد در مشارکت و ساماندهی جمعیت جوان کشور، برای همیاری سیل زدگان بسیار پر رنگ و موثر بوده و هست.

او با اشاره به شرایط بحرانی خوزستان ناشی از سیلاب های اخیر، گفت: با توجه به لزوم تامین نیازهای اساسی و اولیه سیل زدگان، جوانان و سازمان های مردم نهاد سراسر کشور در اقدامی هماهنگ و مناسب نسبت به تامین اقلام ضروری در این مقطع حساس اقدام کردند.

وی با اشاره به ضرورت ساماندهی اماکن اسکان سیل زدگان نیز افزود: ضرورت دارد در این مکان ها نیاز سنجی صورت پذیرد و با توجه به نیازها، اقلام بین مردم سیل زده توزیع شود.

مدیر کل دفتر هماهنگی و نظارت بر امور جوانان ضمن اشاره به اعلام آمادگی هیات های ورزشی از سراسر کشور برای حضور و همیاری در مناطق سیل زده، بیان کرد: به منظور سهولت در امداد رسانی مناسب، هیات های قایقرانی خوزستان ضمن اعلام آمادگی، با تمام توان در کنار نیروهای امدادی آماده امداد و نجات هستند.

او با بیان این که باید در حوزه ارتقای سلامت روحی و روانی کودکان بیشتر تمرکز کرد، گفت: در این شرایط معمولا کودکان فراموش می‌شوند در حالی که این بخش از سیل زدگان به دلیل شرایط غیر عادی موجود، نیاز مُبرم به توجه و رسیدگی دارند.

محدث در پایان افزود: یکی از موارد مهم و ضروری دیگر جدا سازی بیماران در کمپ های اسکان است که باید در این خصوص اقدام لازم صورت پذیرد.

 

منبع: ایسنا

برچسب ها: سیلاب ، سیل خوزستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار