قائم مقام ستاد مدیریت بحران آبفا اهواز:
قائم مقام ستاد مدیریت بحران شرکت آب و فاضلاب اهواز گفت: پایداری تامین آب اهواز مرهون اقدامات پدافندی انجام گرفته پیش از بحران سیلاب است.
کد خبر: ۷۳۳۸۷۶
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۲ 12 April 2019

احمد باقری اظهار کرد: پیش از بروز بحران سیلاب اقدامات پدافندی در تاسیسات آبرسانی اهواز و شهرهای تابعه در راستای پایداری تامین آب شرب شهروندان صورت گرفت و این مساله باعث شد تا آب اهواز در چنین شرایطی پایدار باشد.

وی با اشاره به احداث دایک خاکی در تصفیه خانه آب افزود: این اقدام به عنوان مهم ترین اقدام اضطراری پیش از بحران جهت پایداری تولید آب در اهواز و شهرهای تابعه بود که خوشبختانه با مدیریت انجام گرفته احداث شد.

قائم مقام ستاد مدیریت بحران شرکت آب و فاضلاب اهواز تصریح کرد: در شرایط بحران، تامین آب شرب شهرستان شیبان تنها دغدغه باقی مانده بود که با نصب تجهیزات لازم از جمله یک دستگاه الکتروپمپ در تصفیه خانه این شهرستان از قطع آب در شرایط پدافندی پیشگیری بعمل آمد
.
وی با اشاره به جلسات روزانه ستاد مدیریت بحران شرکت آب و فاضلاب اهواز و پیگیری مصوبات از طریق مدیران تعیین شده در حوزه های آب و فاضلاب اهواز و شهرهای تابعه، عنوان کرد: تامین اقلام و تجهیزات لازم مانند لوله، پمپ sp فاضلابی و پمپ لجن کش، ماشین آلات(لودر،مکنده فاضلاب، کمپرسی، بیل مکانیکی و...) از جمله مصوبات انجام گرفته در راستای حل مشکلات شهروندان است.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار