نماینده مردم اهواز، حمیدیه و باوی در مجلس:
نماینده مردم اهواز، حمیدیه و باوی در مجلس گفت: شکستگی ایجاد شده در کانال چمران با تلاش تمام نیروها برطرف شد اما همچنان مناطق عین دو، گلدشت و ملاشیه اهواز در معرض خطر هستند و نیاز شدید به بیل، لودر، گونی و پلاستیک برای استحکام‌سازی سیل‌بندها هستند.
کد خبر: ۷۳۳۸۸۵
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۴ 13 April 2019

جواد کاظم نسب الباجی نماینده مردم اهواز، حمیدیه و باوی در مجلس اظهار کرد: شکستگی ایجاد شده در کانال چمران با تلاش تمام نیروها برطرف شد اما همچنان مناطق عین دو، گلدشت و ملاشیه اهواز در معرض خطر هستند و نیاز شدید به بیل، لودر، گونی و پلاستیک برای استحکام‌سازی سیل‌بندها هستند.

وی افزود: انتظار داریم مسؤولان ورود کنند و به داد مردم برسند و امکانات موردنیاز برای ترمیم سیل‌بندها را در اختیار مردم قرار دهند.

نماینده مردم اهواز، حمیدیه و باوی در مجلس در خصوص شایعات منتشرشده در فضای مجازی، عنوان کرد: همچنان خطر برای برخی مناطق اهواز وجود دارد اما شایعات مطرح‌شده در فضای مجازی در خصوص ورود قطعی آب به شهر اهواز در روز آینده واقعیت ندارد.

وی گفت: حجم آب چشم‌گیری در پشت سیل‌بندهای مناطق سیاحی و عین دو وجود دارد که در صورت افزایش آب، این مناطق در معرض خطر جدی قرار می‌گیرند.

کاظم نسب با اشاره به امدادرسانی به مناطق اهواز، اظهار کرد: امروز امدادهای مردمی برای این مناطق خوب بود اما بهتر است هلال‌احمر ورود کند و آب شرب و اقلام مصرفی را در اختیار مردم منطقه قرار دهد.

وی افزود: تمام تصفیه‌خانه‌های شهر اهواز فعال هستند و تاکنون هیچ مشکلی برای آب شرب اهواز رخ نداده است.

کاظم نسب گفت: یک پل ارتباطی با همکاری مردم در بالاتر از روستای الباجی لوله‌گذاری شد که می‌تواند محل تردد مردم با وسایل سبک بر روی کانال کوثر را فراهم کند و از طریق این پل امدادرسانی به روستاهای زیر آب رفته در آن مناطق تسهیل می‌شود.

 

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار