مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان گفت: گزارش‌هایی مبنی بر مشاهده لکه‌های نفتی در کانال سلمان اعلام شد و با توجه به این‌که کانال سلمان تأمین‌کننده قسمتی از آب شرب اهواز است جهت احتیاط و سلامتی شهروندان آب‌گیری از کانال سلمان متوقف شد.
کد خبر: ۷۳۴۳۳۸
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۰ 13 April 2019

صادق حقیقی پور مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان عصر امروز در جمع خبرنگاران در اهواز، اظهار کرد: روز گذشته گزارش‌هایی مبنی بر مشاهده لکه‌های نفتی در کانال سلمان اعلام شد و با توجه به این‌که کانال سلمان تأمین‌کننده قسمتی از آب شرب اهواز است جهت احتیاط و سلامتی شهروندان آب‌گیری از کانال سلمان متوقف شد به همین دلیل امکان افت فشار و قطع آب مقطعی در برخی نقاط اهواز وجود دارد.

وی افزود: از روز گذشته همکاران در نقاط مختلف رودخانه کارون و کانال سلمان مستقر هستند و نمونه‌گیری و آزمایش‌های مختلف در حال انجام است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان با اشاره به مشکل فاضلاب در منطقه پردیس، عنوان کرد: برای رفع مشکل فاضلاب منطقه پردیس و مناطق اطراف در یک اقدام ضربتی بیش از ۲ کیلومتر خطوط لوله فاضلاب و ۲ ایستگاه پمپاژ اجرا شد و از دو روز پیش تقریباً دفع فاضلاب در این مناطق به حالت عادی برگشت.

وی گفت: در منطقه پردیس بیش از ۱.۵ کیلومتر خط کلکتور یک هزار میلی‌متری برای جمع‌آوری فاضلاب و دفع آن به تصفیه‌خانه چنیبه وجود داشت که دچار ریزش شد.

حقیقی پور گفت: آب‌هایی که هم‌اکنون در اطراف خیابان‌ها جمع شده است به دلیل ساختار خیابان‌بندی آن منطقه است که درب منهول‌ها بالاتر از کناره‌های جاده است که هم‌اکنون از طریق مکنده مشغول شست‌وشوی منطقه هستیم.

 

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار