نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: مردم خوزستان با تمام توان در برابر سیل ایستادند و صبوری کردند؛ مسؤولان نیز باید بازسازی مناطق آسیب‌دیده از سیل را به طور کامل انجام دهند.
کد خبر: ۷۳۴۳۵۶
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۰ 14 April 2019

حجت‌الاسلام عبدالله حاجی صادقی نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز در بازدید از مناطق سیل زده حمیدیه، اظهار کرد: مقاومت و ایستادگی مردم این منطقه فقط محدود به دشمنان متجاوز نیست بلکه این مردم در برابر حوادث طبیعی نیز ایستادگی و مقاومت می‌کنند.

وی افزود: البته مقاومت و ایستادگی مردم مسؤولیت مدیران را نفی نمی‌کند، بازسازی مناطق آسیب‌دیده از سیل وظیفه مهمی بر عهده مسؤولان است که باید انجام شود.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: ایجاد اشتغال در محدوده شهری و روستایی و همچنین احیای مزارع کشاورزی از مواردی است که باید به صورت جدی دنبال شود.

وی عنوان کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی وظایف امدادرسانی و نجات شهرها و مناطق سیل زده را تاکنون به خوبی انجام داده و تا پایان بحران و رفع مشکلات در کنار مردم باقی خواهند ماند.

حاجی صادقی اظهار کرد: خدمت به مردم بزرگترین عبادت به شمار می‌رود و همه مسؤولان باید برای امدادرسانی به مناطق سیل زده تلاش مضاعفی را داشته باشند.

 

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار