مدیر تولید شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب عنوان کرد:
مدیر تولید شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب با بیان اینکه هیچ خطری در خصوص نشت نفت آب‌های جاری خوزستان را تهدید نمی کند، گفت: روز گذشته اندک لکه‌های جزیی در اطراف تاسیسات نفتی اهواز 3 و تملبه خانه شهید چمران بر روی آب مشاهده شد اما این لکه‌ها پراکنده بودند و به سرعت پاکسازی شدند.
کد خبر: ۷۳۴۷۵۵
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۰ 15 April 2019

سعید کوتی اظهار کرد: امروز بازدیدهایی از اراضی سیلابی اطراف تاسیسات نفتی اهواز 3 و تلمبه خانه شهید چمران انجام گرفت تا شرایط لکه‌های نفتی در این منطقه بررسی شود.

وی افزود: در این بازدیدها حتی یک پهپاد را برای تصویربرداری هوایی از منطقه ارسال کردیم اما هیچ لکه نفتی در منطقه مشاهده نشد و منطقه پاک است.

مدیر تولید شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب تصریح کرد: روز گذشته اندک لکه‌های جزیی در اطراف تاسیسات نفتی اهواز 3 و تملبه خانه شهید چمران به دلیل وسعت و وجود تاسیسات فراوان بر روی آب مشاهده شد اما این لکه‌ها پراکنده بوده و به سرعت پاکسازی شدند.

کوتی ادامه داد: این لکه‌ها، جزیی و پراکنده بوده و به صورت مستمر نبودند و منشا جاری نداشتند و جای هیچ نگرانی در این زمینه وجود دارد.

وی خاطرنشان کرد: اکنون در اطراف تاسیسات آب کاملا صاف است و حتی ماهی نیز در آن وجود دارد. هیچ خطری از سوی تاسیسات نفتی و نشت نفت آب‌های جاری را تهدید نمی‌کند و هیچ مشکلی در این زمینه نیست.

 

منبع: ایسنا

برچسب ها: لکه نفتی ، سیلاب
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار