عملیات اجرایی احداث بخش روانپزشکی مردان و زنان بیمارستان خاتم الانبیاء(ص) با زیربنای 470 مترمربع و ۲۰ تخت بستری آغاز شد.
کد خبر: ۷۳۵۴۵۶
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۹ 19 April 2019

دکتر فرهاد ابول‌نژادیان با اشاره به آغاز عملیات اجرایی احداث بخش روانپزشکی مردان و زنان بیمارستان خاتم الانبیاء(ص)، اظهار کرد: از قبل با حضور دو متخصص روانپزشکی، بیماران اعصاب و روان در این بیمارستان ویزیت می‌شدند اما همچنان بیمارانی که نیاز به بستری داشتند باید با شرایط سخت به مرکز خوزستان اعزام می شدند که با ساخت این بخش در آینده نزدیک این مشکل مرتفع می‌شود.

وی با اشاره به جزئیات این بخش، گفت: بخش روانپزشکی مردان و زنان بیمارستان خاتم الانبیاء(ص) با زیربنای ۴۷۰ مترمربع و دارای ۱۱ تخت بستری مردان و ۹ تخت بستری زنان به صورت کاملا مجزا خواهد بود. همچنین این بخش با اعتباری معادل ۶ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال از محل درآمدهای اختصاصی دانشکده علوم پزشکی شوشتر احداث می‌شود. امیدواریم عملیات این بخش به مدت چهار ماه به سرانجام برسد.

رئیس دانشکده علوم پزشکی شوشتر ادامه داد: این بخش دارای اتاق معاینه، اتاق‌های بستری، اتاق مخصوص ECT (شوک الکتریکی)، اتاق پزشک، اتاق گفتار درمانی و مجهز به سیستم‌های مخصوص بخش روانپزشکی خواهد بود. همه استانداردهای معاونت درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در ساخت این بخش رعایت شده است.

 

منبع: ایسنا

برچسب ها: درمان ، شوشتر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار