یک تفاهم‌نامه آموزشی میان سازمان جهاد دانشگاهی و اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان منعقد شد.
کد خبر: ۷۳۵۸۳۲
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۱ 17 April 2019

امروز (چهارشنبه) طی جلسه‌ای با حضور سیدعلیرضا علوی رییس جهاددانشگاهی استان و افشین حیدری مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان یک تفاهم‌نامه آموزشی در قالب طرح سرباز مهارت بین این دو دستگاه منعقد شد.

در این جلسه حردانی، معاون جوانان اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان نیز حضور داشت.

در این جلسه سیدعلیرضا علوی، رییس جهاددانشگاهی خوزستان با تبریک اعیاد شعبانیه و خسته نباشید به اداره‌کل ورزش و جوانان استان بابت حضور پررنگ و کمک‌رسانی به مردم سیل‌زده، اظهارکرد: یک تفاهم‌نامه مشترک بین نیروهای مسلح و وزارت ورزش و جوانان برای سربازان بسته شده است که این موضوع نیز از طرف بخش جوانان وزرات ورزش و جوانان به مجموعه جهاد دانشگاهی واگذار شده و قرار است یک هزار سرباز در قالب طرح مهارت، آموزش داده شوند.

وی با تمجید از طرح آموزش سرباز مهارت، گفت:‌ در حال حاضر یکی از مشکلات حوزه اشتغال، عدم مهارت دانش‌آموختگان و متقاضیان ورود به عرصه کار است که از مهارت‌های اولیه و لازم برای ورود به این عرصه برخوردار نیستند که خوشبختانه طرح سرباز مهارت می‌تواند جامعه خوبی را تحت پوشش قرار دارد.

رییس جهاددانشگاهی خوزستان ادامه داد: امیدوارم طرح سرباز مهارت نیز آغازی برای همکاری‌های ما در حوزه آموزش‌های تخصصی باشد تا بیش از این بتوانیم در جامعه‌های هدف به ویژه در حوزه ورزشکاران، جوانان، دانشجویان و خانوداه کار کنیم.

همچنین سهام طرفی‌حردانی، معاون جوانان اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان در این جلسه عنوان کرد:‌ طرح آموزش سرباز مهارت در قالب آموزش 80 ساعته است که از استاتید مجرب دانشگاه استفاده می‌شود. امیدوارم آموزش‌ها به موقع و به جا باشد تا توانمندی‌های موجود در حوزه سربازان نمایان شود و بتوانند در آینده در حوزه اشتغال استان و کشور تاثیرگزار باشند.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار