امام جمعه خرمشهر گفت: از مسئولان تقاضا دارم آن امکاناتی که امروز از سراسر کشور و‌ جهان به سمت استان خوزستان گسیل می‌شود را به‌گونه‌ای تقسیم و مدیریت کنند که بازسازی پساسیل در خوزستان به سوء مدیریت در بازسازی خرمشهر بعد از جنگ دچار نشود
کد خبر: ۷۳۶۲۵۳
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۰ 19 April 2019

حجت‌الاسلام سید نبی موسوی‌فرد ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهرستان، با اشاره به نیمه رسیدن ماه شریف شعبان، اظهار کرد: باید در این ایام باقی‌مانده ماه شریف شعبان نهایت استفاده را ببریم و خود را برای حضور در ماه مبارک رمضان آماده کنیم.

وی با اشاره به جامعه مهدوی و آمادگی‌های لازم برای ظهور امام زمان(عج)، عنوان کرد: برای حکومت جهانی امام عصر باید آمادگی فردی و جمعی مهیا شود.

امام جمعه خرمشهر افزود: آمادگی فکر و فرهنگی، آمادگی اجتماعی و آمادگی ارتباطاتی و تکنولوژی باید برای تشکیل حکومت جهانی آماده شود. تا زمانی که مردم ما رشد و ترقی پیدا نکنند، ظهور امام زمان محقق نخواهد شد. مردم باید از بی عدالتی‌ها و ظلم‌ستم‌ها خسته شوند و خود را برای ظهور آماده کنند.

موسوی‌فرد با بیان تبریک روز ارتش به تمام ارتشیان، عنوان کرد: اقتدار نظام بر پایه خدمات ارتشیان و به صورت کلی تمام نیروهای مسلح است و ارتش و سپاه از مولفه‌های قدرت ما هستند.

وی اظهار کرد: مردم، گروه‌های جهادی، جوانان، دانشجویان، طلاب و روحانیون و بسیجیان در کمک و امدادرسانی به مردم سیل‌زده نقش بی‌بدیلی داشتند و همه پای کار آمدند و کمک کردند.

امام جمعه خرمشهر گفت: دشمنان و بدخواهان امت اسلامی در این ایام با تبلیغات سوء به دنبال ضربه به کشور بودند و عنوان کردند که برای درامان ماندن چاه‌های نفتی آب را به مزارع مردم سرریز کردند که این مطلب کذب است، تمام حوزه‌ها و چاه‌های نفتی به زیر آب رفت، مگر دو چاه در دشت آزادگان که به دلیل ارتفاعی که داشتند مانند زمین‌های کشاورزی آن منطقه مصون ماندند.

موسوی‌فرد اظهار کرد: باید خود را برای احتمالات بحران در روزهای آینده آماده کرد و مردم در کنار مسؤولان و با همکاری یکدیگر از به وجود آمدن خسارت‌های احتمالی جلوگیری کنند.

وی تاکید کرد: از مسئولان تقاضا دارم آن امکاناتی که امروز از سراسر کشور و‌ جهان به سمت استان خوزستان گسیل می‌شود را به‌گونه‌ای تقسیم و مدیریت کنند که بازسازی پساسیل در خوزستان به سوء مدیریت در بازسازی خرمشهر بعد از جنگ دچار نشود.

امام جمعه خرمشهر افزود: باید در توزیع امکانات و جبران خسارت‌های عدالت اجتماعی رعایت شود و مدیران باید دقت کنند که با سوء مدیریت بار دیگر به مردم خوزستان ضربه نزنند.

 

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار