کارشناس فوتبال:
یک کارشناس فوتبال معتقد است اگر افشین قطبی در فولاد ماندگار شود می‌تواند به فوتبال خوزستان کمک کند.
کد خبر: ۷۳۶۶۴۶
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۰ 21 April 2019

محسن بابادی در خصوص عملکرد فولاد با قطبی، اظهارکرد: فولاد با قطبی یک روند نوسانی داشته است. با حضور این مربی روی نیمکت فولاد این تیم از نظر روحی روانی و فنی دچار شوک شد، به صورتی که تیم به سه پیروزی و یک تساوی رسید. در ادامه نیز فولاد سه شکست متوالی را متحمل شد و پس از آن عملکرد خوبی را شاهد بودیم ولی با باختی که روز گذشته فولاد برابر نفت داشت ما را به این فکر فرو برد که مجددا روند نوسانی این تیم آغاز شده است، هر چند بعید می‌دانم که این روند ادامه پیدا کند.

وی با ارزیابی بازی روز گذشته فولاد برابر نفت آبادان نیز گفت: بازی کاملا در دست فولاد بود و در حالی که عملکرد خوبی داشت ولی متاسفانه به دلایل مختلف، شکست خوردند. وقتی فولاد در هفته‌های اخیر توانست برابر سپاهان و پدیده در زمین خود به تساوی برسد و استقلال خوزستان و ماشین‌‌سازی را هم شکست دهد، بازیکنان این تیم فکر می‌کردند که سوار بر بازی‌‌ها شده‌اند و به روز‌های خوب رسیده‌اند و می‌توانند برابر نفت آبادان که یک تیم انتهای جدولی است نیز به روند خوب‌شان ادامه دهند و پس از گل زودهنگامی که به نفت زدند، به نظرم بازیکنان بازی را رها کردند و نه تنها نتوانستند به گل‌های دیگر برسند بلکه روی ضد حملات غافلگیر و اسیر ضدحملات مرگبار بالوتلی نفت شدند. در این دیدار بالوتلی هتریک کرد و تعویض خوب سرجیو بود.

این کارشناس فوتبال خوزستان در ادامه با بیان این‌که معتقدم باید قطبی که یک مربی کاربلد، با اخلاق و آنالیزور قوی و فردی کارنامه‌دار است حفظ شود، گفت: او در نیم‌فصل به فولاد آمد و بازیکنان طبق نظر او جذب نشدند و هماهنگ شدن او با بازیکنان و تیم زمانبر است. در هر صوت این مربی باید حفظ شود تا فولاد در فصل آینده با جذب بازیکنان بهتر و امکاناتی که دارد، حتی مدعی قهرمانی باشد.

وی عنوان کرد: به نظرم مسوولان استان نیز باید همراه این مربی باشند و با قرار دادن امکانات کمک کنند تا او بتواند بازیکنان بهتر و به ویژه بازیکنان استان را جذب کند تا فولاد فصل آینده هم مدعی و هم بازیکن‌سازی خوبی را در خوزستان انجام داده باشد. در هر صورت اگر افشین قطبی در فولاد ماندگار شود می‌تواند به فوتبال خوزستان کمک کند.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار