بخشدار خنافره شادگان گفت:از ساکنین روستاهای رگبه و حدبه بخش خنافره این شهرستان می‌خواهیم که برای مقابله با خطرات احتمالی ناشی از سیلاب،در اسرع وقت منازل خود را تخلیه کنند.
کد خبر: ۷۳۶۸۲۱
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۰ 22 April 2019

کاظم شاوردی، بخشدار خنافره شهرستان شادگان اظهار کرد: بنابر تصمیم ستاد هماهنگی مدیریت بحران شادگان از ساکنین روستاهای رگبه و حدبه بخش خنافره این شهرستان می‌خواهیم که برای مقابله با خطرات احتمالی ناشی از سیلاب،در اسرع وقت منازل خود را تخلیه کنند.

وی افزود:کمپ‌های اضطراری شهرک صنعتی و نیشکر فارابی جهت اسکان موقت ساکنین این روستاها در نظر گرفته شده است؛ چرا که به علت افزایش حجم روان‌آب‌ها، شاهد ورود آب به منازل این دو روستا خواهیم بود.

به گزارش خبرگزاری فارس، طبق اعلام فرماندار شادگان، 30 روستای بخش‌های مرکزی و خنافره شهرستان شادگان به دلیل بالا آمدن سطح نهر بحره که ناشی از افزایش حجم روان‌آب‌های رودخانه کارون بود در معرض سیلاب هستند اما اهالی این روستاهای در معرض سیلاب، منازل خود را تخلیه نمی‌کنند اما تمامی تمهیدات و اقدامات لازم از جمله مستحکم‌سازی و ساخت سیل‌بندها در جهت مقابله با سیلاب و تهدیدات احتمالی ناشی از آن، علی‌رغم عدم تخلیه ساکنین، در حال انجام است.

 

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار