مردم استان مرکزی 34 میلیارد ریال به سیل زدگان کمک کردند
تابناک مرکزی- سرتیپ دوم پاسدار«محسن کریمی» گفت: کمک های مردمی استان مرکزی شامل برنج، حبوبات، روغن نباتی، انواع کنسرو، پتو، چادر و پول نقد است که از طریق پایگاه های بسیج محلات جمع آوری و پس از انتقال به سپاه روح الله بارگیری و به مناطق سیل زده ارسال می شود. 
کد خبر: ۷۳۶۸۹۲
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۷ 22 April 2019

 

سرتیپ دوم پاسدار«محسن کریمی» روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: کمک های مردمی استان مرکزی شامل برنج، حبوبات، روغن نباتی، انواع کنسرو، پتو، چادر و پول نقد است که از طریق پایگاه های بسیج محلات جمع آوری و پس از انتقال به سپاه روح الله بارگیری و به مناطق سیل زده ارسال می شود. 
وی ادامه داد: امداد رسانی به مردم شهرستان شوش و منطقه الهایی شهرستان اهواز به سپاه روح الله استان مرکزی واگذار شده که 300 نیروی جهادگر به مناطق اعزام و در حال امدادرسانی و خدمات رسانی به سیل زدگان هستند. 
فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی اظهار داشت: 70 دستگاه ماشین آلات مهندسی و راهسازی این نهاد انقلابی در منطقه الهایی و شهرستان شوش مستقر شده و تا کنون بیش از 30 سیل بند، پل و جاده دسترسی از سوی جهادگران سپاه روح الله در این مناطق ایجاد شده است. 
سردار کریمی بیان کرد: پنج تیم پزشکی متشکل از سه پزشک، یک دستگاه آمبولانس و دارو نیز در منطقه گشت زنی می کنند و به صورت رایگان به هموطنان سیل زده خدمات رسانی می کنند. 
وی در خصوص خدمات سپاه روح الله استان مرکزی در شهرستان پلدختر استان لرستان نیز گفت: بیش از 850 نیروی جهادگر این استان شهرستان پلدختر اعزام شدند و تا کنون 280 منزل مسکونی توسط این جهادگران از گل و لای تخلیه شده و 25 معبر شهری نیز بازگشایی شده است. 
فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی افزود: خدمات تخلیه منازل از گل ولای رو به پایان است و جهادگران این استان در امور تخصصی از قبیل تعمیرات لوازم خانگی و قالیشویی در شهرستان پلدختر فعالیت می کنند. 
سردار کریمی اظهار داشت: کمک های مردمی استان مرکزی نیز که در پایگاه های بسیج مردمی جمع آوری و به پلدختر ارسال شده، بالغ بر 14 میلیارد ریال برآورد می شود. 
استان مرکزی 12 شهرستان، 33 شهر، 23 بخش و یک میلیون 440 هزار نفر جمعیت دارد. 

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار