مدیر گروه مهندسی بهداشت محیط دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد با بیان این‌که دانش‌آموزان بهترین قشر برای انتقال فرهنگ محیط زیست هستند، گفت: فرهنگ زیست محیطی چالش جدی محیط زیست.
کد خبر: ۷۳۶۹۶۰
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۸ 22 April 2019

دکتر«مهدی مختاری» با بیان این‌که هر ساله دوم اردیبهشت ماه روز جهانی زمین پاک نامگذاری می ‌ شود، اظهار کرد: هدف از نامگذاری این روز افزایش آگاهی مردم از زمین، منابع و ذخایر طبیعی آن است .

وی با اشاره به این‌که شعار امسال روز جهانی زمین پاک «از موجودات محافظت کنیم» انتخاب شده است، افزود: در همین راستا کارگاه آموزشی روز جهانی زمین پاک با کمک جمعی از دانشجویان مهندسی بهداشت محیط برای دانش آموزان مقطع دبستان و اول متوسطه یزد در حال برگزاری است .

مدیر اجرایی کارگاه آموزشی روز جهانی زمین پاک، گفت: این کارگاه در هشت مدرسه منتخب با هماهنگی سازمان آموزش و پرورش استان یزد در حال برگزاری است .

مختاری در ادامه با بیان این‌که مسائل فرهنگی بزرگترین مشکل جامعه است، تصریح کرد: فرهنگ محیط زیست یکی از این مشکلات فرهنگی است که متاسفانه در این فرهنگ ضعف بزرگی داریم .

وی در پایان با اشاره به این که دانش‌آموزان بهترین قشر برای انتقال این فرهنگ هستند، خاطرنشان کرد: با جامعه هدف قرار دادن دانش آموزان می‌توانیم به شیوه ای بهتر این فرهنگ را در خانواده ها تقویت کنیم .

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار