محمد بیگزاده در گفتگو با تابناک:
رییس کمیته امداد امام خمینی شهرستان اسلام آبادغرب گفت:سپاه همیشه بیدار و هوشیار در دل های اقشار مختلف مردم ما نفوذ کرده و به حول وقوه الهی و حمایت مردم هر روز محبوب تر و استوارتر می شود و راه خود در حمایت از مردم و ایستادگی در برابر دشمنان نظام را با قدرت ادامه خواهد داد.
کد خبر: ۷۳۷۰۶۶
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۰ 22 April 2019

محمد بیگزاده درگفتگوباخبرنگارتابناک افزود: سپاه پاسداران همواره پاسدار اقتدار و عزت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده و در برهه های حساس در کنار ملت بزرگ ایران بوده و به مقابله با دشمنان نظام پرداخته و همانطور که می دانید بیش از دوهزار پاسدار رشید در سوریه افتخار آفرینی کردند و به شهادت رسیدند.

وی خاطر نشان کرد:سپاه همیشه بیدار و همیشه هوشیار در دل های اقشار مختلف مردم ما نفوذ کرده و به حول وقوه الهی و حمایت مردم هر روز محبوب تر و استوارتر می شود و راه خود در حمایت از مردم و ایستادگی در برابر دشمنان نظام را با قدرت ادامه خواهد داد.

رییس کمیته امداد امام خمینی شهرستان اسلام آبادغرب اظهار داشت::یاوه گویی های اخیر رئیس جمهور منفور و پلید آمریکا هیچ تاثیری بر محبوبیت سپاه پاسداران ندارد و همه می دانند که این اقدام در راستای تامین منافع نتانیاهو و رژیم صهیونیستی و کودک کش صورت گرفته است.

بیگزاده تصریح کرد:این اقدام خصمانه آمریکا علیه سپاه وحدت، انسجام و کپارچگی را در جامعه ما افزایش دادو
آمریکا هرگز نخواهد توانست با اقدامات غیر عقلانی و ابلهانه خود وحدت و انسجام ملت بزرگ و غیور ایران اسلامی را به هم بریزد.

به گفته این مسئول،عزیزان علت اصلی دشمنی های آمریکا واسرائیل با نهادهای انقلابی همچون سپاه پاسداران وکمیته امداد حضرت امام (ره) به سبب این است که این نهادها ارزش های انقلاب هستند و در این مسیر از هیچ گونه ایثار ، فداکاری و فقرزدایی دریغ نخواهند کرد.

وی ابراز داشت:امروز فداکاری و انقلابی گری این نهادها بایستی الگویی برای جوانان و نسل جدید باشد تا با از خودگذشتگی در راه حمایت همه جانبه از اسلام ؛ انقلاب میهن اسلامی ،فقرزدایی و ولایتمداری گام بردارند.

 بیگزاده با اشاره به وقوع سیل در کشور افزود:در حوادث طبیعی اخیر در کشور و وقوع سیلاب در برخی استان ها ، شاهد آن هستیم که این نهادها در کنار سایر دستگاهها و ادارات مسئول با یکدیگر تلاش می کنند مشکلات مردم سیل زده را کاهش دهند و کمی از آلام آنها را بکاهند که این همدلی واتحاد شایسته قدردانی است.

رییس کمیته امداد امام خمینی شهرستان اسلام آبادغرب تاکید کرد:ترامپ نمی داند  سپاه مجموعه ای است که ریشه در متن قانون اساسی دارد و تحریم این نیرو، یعنی به جنگ قانون اساسی کشورمان رفتن و این به معنای پشت پازدن به قانون اساسی کشورمان است .

وی گفت:تلاش ترامپ و هیات حاکمه آمریکا برای زاراین اقدامات ایجاد رعب و فضای روانی علیه ایران اسلامی است ولی باید بدانند روزی این رعب و وحشت به خودشان بازخواهد گشت .

بیگزاده  افزود:ترامپ بداند تا زمانیکه انقلاب اسلامی ایران پابرجاست ،سپاه پاسداران هم خواهد بود و کسی که قصد تحریم سپاه را دارد یعنی قصد مقابله با ایران اسلامی را دارد.

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار