سرمربی تیم فوتبال ساحلی جهان‌نژادیان:
سرمربی تیم فوتبال ساحلی شهید جهان نژادیان آبادان با اشاره به جوان و کم‌تجربه بودن بازیکنانش، گفت: به نظرم نباید از تیم ما انتظار جایگاه و رتبه را در لیگ برتر داشته باشند و باید تلاش کنیم که تنها تیم را در لیگ نگه داریم.
کد خبر: ۷۳۷۵۷۳
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۸ 24 April 2019

مهرداد دهباشی در خصوص ناکامی این تیم در دو هفته ابتدایی لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور، اظهار کرد: ما قرار نبود امسال در لیگ برتر شرکت کنیم زیرا همچنان مشکلات مالی گریبانگیر تیم است. البته ما با رفاقت و دوستی دوباره بازیکنان را جمع کردیم تا بتوانیم در لیگ برتر شرکت کنیم.

وی با بیان اینکه قرار است باشگاه مطالبات بازیکنان را امسال پرداخت کند، گفت: به هر حال بازیکنان بدون این که دریافتی داشته باشند حاضر شدند تیم را همراهی کنند تا بتوانیم مجددا در لیگ شرکت کنیم و اکنون نیز برای موفقیت تیم از جان مایه می گذارند.

سرمربی تیم فوتبال ساحلی شهید جهان نژادیان آبادان ادامه داد: تمرینات تیم بعد از تعطیلات عید نوروز برای حضور در فصل جدید لیگ برتر آغاز شد و در حالی پا به مسابقات گذاشتیم که تمرین آنچنانی و بدن سازی نداشتیم. پس از این‌که وارد مسابقات شدیم در اولین دیدار با دریانوردان بوشهر که تیمی متشکل از نفرات جوان و با تجربه بود، شکست خوردیم.

وی همچنین درباره شکست تیمش در بازی دوم خود در لیگ برتر، عنوان کرد: بازیکنان ما در مقابل گلسا پوش یزد نایب قهرمان فصل گذشته نوانستند در هر سه نیمه بازی خیلی خوبی رو ارائه بدهند و آن چیزی را که من خواستم کاملا اجرا کردند، ولی متاسفانه به دلیل تجربه کمی که بازیکنان ما داشتند تیم با تجربه حریف از فرصت‌ها استفاده کرد و برنده شد.

دهباشی افزود: تیم ما جوان و تازه پوست اندازی کرده است. ما بازیکن‌های بسیار مستعدی داریم و امیدوارم در آینده بتوانند به خود باوری برسند تا نتایج خوبی حاصل شود.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: امسال در مجموع شرایط سختی داریم و تیم کاملاً از بازیکنان جوان و بومی تشکیل شده است و به نظرم نباید از تیم ما انتظار جایگاه و رتبه را داشته باشند و باید تلاش کنیم که تنها تیم را در لیگ نگه داریم. به نظرم مسوولان باید مشکلات مالی را حل کنند زیرا در غیر اینصورت ماندن ما در لیگ نیز سخت‌تر خواهد شد.

 

منبع: ایسنا

برچسب ها: فوتبال ساحلی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار