به گزارش تابناک سمنان ،ساخت دومین خوابگاه خیر ساز دانشجویان دانشگاه سمنان با مشارکت خیر مهندس اعوانی و با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری سمنان ، رئیس و دیگر مسئولان دانشگاه آغاز شد .
کد خبر: ۷۳۷۸۳۶
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۱ 24 April 2019
به گزارش تابناک سمنان ، ساخت دومین خوابگاه خیر ساز دانشجویان دانشگاه سمنان با مشارکت خیر مهندس اعوانی و با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری سمنان ، رئیس و دیگر مسئولان دانشگاه آغاز شد .
رئیس دانشگاه سمنان با اعلام این خبر گفت : این خوابگاه در زمینی با زیر بنای 465 متر مربع در دو طبقه در پردیس اصلی این دانشگاه ساخته می شود .
دکتر مسعود نصیری افزود : این خوابگاه در قالب شش سوئیت مجزا با پیش بینی هزینه بیش از 9 میلیارد ریالی ساخته خواهد شد که 50 درصد از هزینه ساخت را خیر مهندس اعوانی و مابقی را دانشگاه سمنان پرداخت می کند .
وی با بیان اینکه این خوابگاه ، دومین خوابگاه دانشگاه سمنان است که با مشارکت خیران ساخته می شود افزود : با توجه به افزایش جمعیت دانشجویی دانشگاه و دغدغه خانواده ها و همچنین مسؤولان دانشگاه برای اسکان دانشجویان در خوابگاه ها ، می طلبد که خیران در ساخت خوابگاه همکاری و مساعدت بیشتری با دانشگاه سمنان داشته باشند .
دکتری نصیری با بیان اینکه میزان مشارکت خیران در ساخت خوابگاه بسیار اندک است افزود : باید در این زمینه فرهنگ سازی شود که اهمیت ساخت خوابگاه دانشجویی کمتر از ساخت مدرسه نیست.
وی اظهار امیدواری کرد : با آغاز ساخت این طرح مشارکت دیگر خیران نیز برای ساخت خوابگاه افزایش یابد که با بهره برداری از این ساختمان میزان اسکان دانشجویان دانشگاه سمنان در خوابگاه ها افزایش خواهد یافت .

یاد آور می شود ؛ نخستین خوابگاه خیرساز دانشگاه سمنان با مساحت حدود 520 متر مربع و در یک بلوک شش واحدی با ظرفیت 50 نفر با پیشرفت 10 درصدی در حال ساخت است که 50 درصد از هزینه آن را محسن فخار از اعضای بنیاد خیرین دانشگاه سمنان و دیگر خیران پرداخت می کنند .
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار