مدیر روابط عمومی جمعیت هلال احمر خوزستان از سفر نمایندگان و ارزیابان جمعیت هلال احمر قطر با هدف ارزیابی از خسارات سیل اخیر به استان خوزستان خبر داد.
کد خبر: ۷۳۸۱۵۲
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۹ 25 April 2019

مجتبی طحان با اشاره به سفر نمایندگان جمعیت هلال احمر قطر به خوزستان اظهار کرد: یکی از برنامه‌های این تیم چهار نفره، بازدید از مناطق سیل‌زده و ارزیابی از وسعت و برآورد خسارت‌ها در استان خوزستان است.

وی افزود: این بازدیدها و ارزیابی میدانی برای استفاده از توان جمعیت هلال احمر کشور قطر در ایجاد بازتوانی در مناطق سیل‌زده و افراد آسیب‌دیده و تعیین اولویت ها برای اهدای کمک‌ها است.

طحان گفت: نشست با مدیران جمعیت هلال احمر خوزستان، بازدید از بیمارستان سلامت، بازدید از مناطق آسیب‌دیده و اردوگاه اسکان اضطراری شهر الهایی، دیدار با رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز، بازدید از سالن شهدای کارگر و روند جمع‌آوری و بسته‌بندی کمک‌های مردمی برای مناطق سیل‌زده و اردوگاه اسکان اضطراری تختی اهواز از جمله برنامه‌های روز نخست سفر دو روزه این هیأت قطری بوده است.

مدیر روابط عمومی جمعیت هلال احمر خوزستان بیان کرد: در حاشیه بازدید از اردوگاه‌های اسکان اضطراری الهایی و تختی اهواز، تعدادی از بسته‌های اهدایی جمعیت هلال احمر قطر بین آسیب‌دیدگان توزیع شد.

وی ادامه داد: همچنین گفت‌وگو با مردم آسیب‌دیده ساکن در اردوگاه‌ها و مناطق سیل‌زده برای کسب اطلاعات دقیق از نیازهای مردم از برنامه‌های سفر دو روزه نمایندگان جمعیت هلال احمر قطر به استان خوزستان است.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار